اخبار داغ

اهواز ملک برگزار کرد : کارگاه فروش به روش اسپین

کارگاه آموزشی فروش به روش اسپین توسط مجموعه اهواز ملک و تدریس مهندس جامعی در اهواز برگزار شد مدل فروش اسپین برگرفته از تحقیقات چندین ساله مهندسین فروش است . این مدل فروش پس از بررسی هزاران فروش موفق و ناموفق طراحی شده است. اسم مدل فروش اسپین از چهار حرف SPIN تشکیل‌شده است. این حروف هر کدام […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1399
130 بازدید
کد مطلب : 4318

کارگاه آموزشی فروش به روش اسپین توسط مجموعه اهواز ملک و تدریس مهندس جامعی در اهواز برگزار شد مدل فروش اسپین برگرفته از تحقیقات چندین ساله مهندسین فروش است . این مدل فروش پس از بررسی هزاران فروش موفق و ناموفق طراحی شده است. اسم مدل فروش اسپین از چهار حرف SPIN تشکیل‌شده است. این حروف هر کدام نشان‌دهنده یک کلمه هستند:

حرف اول از کلمه Situations، حرف دوم از کلمه Problems، حرف سوم از کلمه Implication و حرف چهارم از عبارت Need-pay-off برداشته‌شده است. این مدل پس از ۱۲ سال مطالعه و بررسی ۳۵۰۰۰ مورد فروش در ۲۳ کشور جهان و با استفاده از تجربیات ۱۰۰۰۰ فروشنده شکل‌گرفته و فرموله شده است.

این مدل اکنون در مراحل شناسایی نیازها، شناسایی مشکلات و متقاعد کردن خریدار احتمالی به کار می‌رود.

در حقیقت از منظر مدل اسپین فروش به معنای متقاعد کردن خریدار به خرید محصولات یا خدمات شما نیست بلکه فروش فراهم کردن موقعیتی است که خریدار بتواند خود را برای خرید محصول یا خدمات شما متقاعد نماید.

مدل اسپین در فروش محصولات و خدمات از چهار مرحله تشکیل شده اند که شامل مراحل ۱) شروع مکالمه، ۲) مرحله بررسی، ۳) نشان دادن قابلیتها و ۴) کسب تعهد می باشند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *