اخبار داغ

اهواز ملک پیشتاز در حوزه برنامه های مدون آموزشی

آموزش جزء جدایی ناپذیر اهواز ملک است و همیشه برای رشد کارمندان و مشاورین فروش خود برنامه های مدون آموزشی ویژه ای را فراهم آورده است .به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مهندس جعفرزاده مدیر مجموعه اهواز ملک یکی از مهارت های مورد نیاز برای هر مشاور املاک و یا مدیر […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1399
131 بازدید
کد مطلب : 4329

آموزش جزء جدایی ناپذیر اهواز ملک است و همیشه برای رشد کارمندان و مشاورین فروش خود برنامه های مدون آموزشی ویژه ای را فراهم آورده است .
به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از مهندس جعفرزاده مدیر مجموعه اهواز ملک یکی از مهارت های مورد نیاز برای هر مشاور املاک و یا مدیر قرارداد نحوه صحیح نکارش و تنظیم مبایعه نامه و قرارداد نویسی املاک است.این موضوع به قدری مهم است که برای مدیرانی که تجربه کافی ندارند و یا به صورت تخصصی آموزش ندیده اند به شدت دردسر آفرین می شود .
جعفر جعفر زاده کارشناس حوزه املاک ضمن آموزش کامل اصول مبایعه نویسی در این دوره خاطر نشان کرد : در نوشتن مبایعه نامه هر کلمه ای میتواند روند کلی قرارداد را خراب کند و در آینده مشکلاتی را برای شخص کاتب و خریدار و فروشنده ایجاد کند که در اکثر مواقع نیز تبعات جبران ناپذیری رو در پی خواهد داشت.


هر کلمه ای که در مبایعه نامه وجود دارد و یا این که مدیرقرارداد آن را اضافه میکند باید توانایی پاسخ به آن را داشته باشد و هر قسمت اون رو به طرفین تفهیم کامل کند.
مهندس جعفر زاده افزود : هرگز این نکته را فراموش نکنید که همیشه با کوچک ترین مشکلی در قرارداد و بین طرفین انگشت اتهام به سوی مشاور املاک و نویسنده ی مبایعه نامه است . از آنجایی که اکثر کلمات به کار رفته در مبایعه نامه نیز از زبان عربی استفاده شده این موضوع را کمی سخت تر نیز کرده است. شما با آموختن و درک موضوعات مختلف مبایعه نامه میتوانید خود و طرفین قرارداد را از مشکلات احتمالی نجات دهید


مجموعه اهواز ملک افتخار دارد کی طی یک دوره آموزشی کامل و جامع این اصول را درس به درس و قدم به قدم به مشاورین فروش خود و دیگر مشاورین املاک علاقمند آموزش می دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *