اخبار داغ

اهواز ملک پیشرو در رعایت پروتکل های بهداشتی و الگویی برای اصناف در استان خوزستان

با شیوع کرونا کشورها روش‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی برای مقابله با شیوع اپیدمی اجرا کردند. این پروتکل‌ها منطبق با قوانین و شرایط اجتماعی، سیاسی و… کشورها فرق دارد. در ایران هم با شیوع اپیدمی، دستورالعمل‌هایی مانند تعطیلی مغازه‌ها، منع رفت و آمدهای بین استانی، تعطیلی مشاغل با ریسک بالا و… اعمال شد. این دستورالعمل ها […]

اشتراک گذاری
13 شهریور 1399
131 بازدید
کد مطلب : 4369

با شیوع کرونا کشورها روش‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی برای مقابله با شیوع اپیدمی اجرا کردند. این پروتکل‌ها منطبق با قوانین و شرایط اجتماعی، سیاسی و… کشورها فرق دارد. در ایران هم با شیوع اپیدمی، دستورالعمل‌هایی مانند تعطیلی مغازه‌ها، منع رفت و آمدهای بین استانی، تعطیلی مشاغل با ریسک بالا و… اعمال شد. این دستورالعمل ها برای بازار مسکن هم به‌منظور کاهش رفت و آمدها و بویژه کاهش رفت و آمد مستأجران قابل اجراست . هلدینگ اهواز ملک در رعایت این دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی الگویی برای اصناف در استان خوزستان شده است .

با توجه به اینکه .فصل جابه‌جایی ها فرا رسیده و مراجعه به بنگاه‌های مشاوره املاک در حال افزایش است و در این بازار بسیاری از مستأجران ناخواسته مجبور به رفت و آمد در سطح شهر هستند. برخی مشاوران املاک در نقاط مختلف شهر، به این نکته اذعان کردند که مستأجران امسال تمایلی برای جابه‌جایی ندارند و ترجیح آنان تمدید قرارداد است. علت این تمایل هم کرونا و تهدید سلامتی آنان به‌ خاطر رفت و آمدها است .

مهندس جعفر زاده مدیر مجموعه اهواز ملک در این زمینه گفت : با توجه به شرایط پیش آمده برای بسیاری از اصناف به‌خاطر شیوع کرونا و اعلام پروتکل‌های بهداشتی برای این اصناف، اهواز ملک در حوزه مسکن برای حفظ سلامت مخاطبان، تمامی پروتکل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را در دستور کار خود قرار داده است .

به گزارش تجهیز نیوز، مهندس جعفر زاده، مدیر مجموعه اهواز ملک در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی این پایگاه خبری به این موضوع اشاره کرد که متقاضیانی که مخاطب بازار مسکن هستند و در حال حاضر خطر کرونا آنان را نیز تهدید می‌کند باید بنا بر دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا شرایط ویژه ای برای حفظ سلامت آنها در نظر گرفت .

به همین منظور، اهواز ملک ضمن فراهم آوردن امکان بازدید مجازی و تور ۳۶۰ درجه در سایت خود تمامی نکات بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا را جهت ایجاد آسودگی خاطر برای مراجعه کنندگان حضوری خود فراهم آورده است . ضمنا دوره های آموزشی توسط اساتید برجسته جهت آموزش کلیه پرسنل در خصوص تحوه رعایت این نکات بهداشتی به صورت مداوم برگزار شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *