اخبار داغ

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان در حاشیه سی و چهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش:کمبود امکانات و تجهیزات آموزشی از چالش های آموزش و پرورش عشایر

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان اظهار کرد: آموزش و پرورش عشایر دارای کمبود امکانات در حوزه های زیرساختی و تجهیزات آموزشی است. به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مراد علی سعیدی پور روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۹ در حاشیه سی و چهارمین اجلاس روسای […]

اشتراک گذاری
12 شهریور 1399
172 بازدید
کد مطلب : 4277

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان اظهار کرد: آموزش و پرورش عشایر دارای کمبود امکانات در حوزه های زیرساختی و تجهیزات آموزشی است.

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مراد علی سعیدی پور روز چهارشنبه ۱۲ شهریور ماه ۹۹ در حاشیه سی و چهارمین اجلاس روسای آموزش و پرورش کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت؛ مهم ترین مشکل آموزشی در مناطق عشایری نداشتن فرصت مهارت آموزی برای دانش آموزان عشایری می باشد، مدارس کاردانش مناطق عشایری فاقد امکانات و تجهیزات لازم برای توسعه مهارت های بومی و محلی می باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات دانش آموزان مدارس عشایری نبود زیر ساخت های لازم در مناطق عشایر از جمله راه ، برق و مخابرات می باشد، نبود این زیر ساخت ها باعث شده است که نتوانیم امکانات فن آوری و آموزش مجازی دانش آموزان را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: از مشکلات و چالش های دیگر وجود فضاهای غیر استاندارد آموزشی می باشد، که این فضاها یا لیری، چادری و سنگی می باشند.

سرپرست آموزش و پرورش عشایر خوزستان در پایان گفت: از جمله مشکلات این فضاهای غیر استاندارد، نبود تعداد کافی سرویس بهداشتی در مدارس عشایری است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *