اخبار داغ

استاندار خوزستان ،به دنبال دریافت احکامی دائمی و ویژه از مجلس برای خوزستان هستیم

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی امروز سه‌شنبه در حاشیه ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی اهتمام جدی نسبت به خوزستان دارند و در تلاش هستند که مسائل و مشکلات این استان را رفع کنند. وی افزود: اکنون […]

اشتراک گذاری
12 شهریور 1399
107 بازدید
کد مطلب : 4270

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان؛ غلامرضا شریعتی امروز سه‌شنبه در حاشیه ورود رئیس مجلس شورای اسلامی به خوزستان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: دولت و مجلس شورای اسلامی اهتمام جدی نسبت به خوزستان دارند و در تلاش هستند که مسائل و مشکلات این استان را رفع کنند.

وی افزود: اکنون نیز رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین سفر استانی خود به دلیل سابقه حضورش در این استان در دوران دفاع مقدس و علاقه‌ای که به این خاک دارد، برای سفری چهار روزه صبح امروز وارد خوزستان شد و سفر خود را از آبادان و خرمشهر آغاز کرد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در سفر دکتر محمدباقر قالیباف در نظر داریم مسائل استان را دنبال و هدف‌گذاری کرده و در جهت رفع آنها به صورت ریشه‌ای و بنیادین اقدام کنیم و بتوانیم در قوانین پنج ساله بعدی احکامی ویژه و دائمی برای استان خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر بگیریم.

او با بیان اینکه می‌توانیم امیدوار باشیم با این اقدام تحول مستمر و پایداری برای بهبود شرایط استان ایجاد شود، عنوان کرد: احکام پنج ‌ساله احکامی دائمی تلقی می‌شود که هر سال سازمان برنامه و بودجه موظف می‌شود برای آن اعتباری اختصاص دهد تا بتوانیم مسائل مورد نظر را پیش ببریم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *