اخبار داغ

کارگاه تخصصی برند سازی شخصی و رفتارشناسی مشتری ویژه مشاورین املاک برگزار شد

به گزارش سرویس علم و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی هلدینگ اهواز ملک کارگاه تخصصی برند سازی شخصی و  رفتارشناسی مشتری با مدل جهانی DISC ویژه مشاورین املاک حرفه ای در  اهواز با تدریس جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و جناب آقای مهندس […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1399
89 بازدید
کد مطلب : 4131

به گزارش سرویس علم و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از روابط عمومی هلدینگ اهواز ملک کارگاه تخصصی برند سازی شخصی و  رفتارشناسی مشتری با مدل جهانی DISC ویژه مشاورین املاک حرفه ای در  اهواز با تدریس جناب آقای دکتر علی غفارهاشمی دکترای مدیریت حرفه ای کسب و کار و جناب آقای مهندس جعفر جعفر زاده مدیر هلدینگ اهواز ملک با حضور جمع کثیری از مشاورین املاک در اهواز برگزار شد.

مدل جهانی DISC یکی از ابزارهای نوین در جهت افزایش مهارت های ارتباطی است که در سالهای گذشته توسط سازمانها ،موسسات و گروههای مختلف در اقصی نفاط دنیا مورد استفاده قرار گرفته است .

در دنیای کنونی افراد موفق ، به افرادی اطلاق میگردد که بتوانند تعاملی موثر، پویا و با کیفیت با مخاطبین خود برقرار نمایند . این تعامل متناسب با مهارتهای ارتباطی هر شخص میباشد . در خانواده ،محیط های آموزشی ،محل کار و حتی در جلسات مذاکره اقتصادی و یا سیاسی افراد با مهارت های رفتاری برتر ،افرادی موفق ،موثر و مورد قبول مخاطبین خود خواهند بود و نهایتا ارتباط با ایشان منجر به یک ارتباط برد – برد خواهد شد .

مهندس جعفر جعفر زاده مدیر هلدینگ اهواز ملک در این کارگاه گفت : شناسایی و درک درست از تیپ رفتاری مشتری ، نوع برخورد مناسب و جذب وی در کمترین زمان ممکن از مهارت های دوست داشتنی هر مشاور املاک حرفه ای است .

در این کارگاه یک روزه که به همت هلدینگ اهواز ملک برگزار گردید عناوین زیر بصورت کاملا تعاملی تشریح و آموزش داده شد .

  • تست رفتارشناسی
  • آشنایی با تیپ رفتار شخصی خود و دیگران
  • نقاط قوت و نقاط قابل بهبود هر تیپ رفتاری
  • مشاغل متناسب با تیپهای رفتاری
  • آشنایی با رفتار تیپهای متفاوت در خانه ،محل کار و جامعه
  • اهمیت رفتارشناسی در املاک
  • شناسایی ساده تیپهای رفتاری مشتری در املاک
  • چالشهای تیپ های رفتاری مختلف  در زمان معامله در املاک
  • چگونگی تعامل رفتاری با تیپهای متفاوت در املاک
  • طراحی دیالوگ های مناسب در زمان تعامل با تیپ های رفتاری مختلف در املاک
  • تمرین های کاربردی در جهت رفع نقاط قابل بهبود
  • بازیهای گروهی عملی در جهت درک بهتر از کارگاه

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *