اخبار داغ

به همت اهواز ملک برگزار شد : کارگاه آموزشی تدوین کمپین تبلیغاتی

به گزارش سرویس علم و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز کارگاه آموزشی تدوین کمپین تبلیغاتی با حضور اساتید مطرح این حوزه جناب آقای دکترعلی غفارهاشمی عضو آکادمی بازاریابی اروپا و نویسنده  کتابهای مفاهیم بازاریابی و گیمیفیکیشن در کسب و کار و مهندس جعفر جعفرزاده کارشناس MBA املاک و مستغلات و مدیر هلدینگ اهواز ملک برگزار […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1399
100 بازدید
کد مطلب : 4159

به گزارش سرویس علم و فناوری پایگاه خبری تجهیز نیوز کارگاه آموزشی تدوین کمپین تبلیغاتی با حضور اساتید مطرح این حوزه جناب آقای دکترعلی غفارهاشمی عضو آکادمی بازاریابی اروپا و نویسنده  کتابهای مفاهیم بازاریابی و گیمیفیکیشن در کسب و کار و مهندس جعفر جعفرزاده کارشناس MBA املاک و مستغلات و مدیر هلدینگ اهواز ملک برگزار شد .

مهندس جعفر جعفر زاده در این کارگاه خطاب به شرکت کنندگان گفت : کمپین تبلیغاتی از جمله‌ی واژه‌هایی است که این روزها زیاد به کار برده می‌شود. کمپین تبلیغاتی به معنای رساندن یک پیام تبلیغاتی یکسان در کانالهای متفاوت تبلیغاتی در یک بازه زمانی مشخص می باشد .متاسفانه  بسیاری  از کسب و کارها با صرف هزینه های گزاف و صرفا با نام کمپین تبلیغاتی دست به انجام تبلیغات زده که نهایتا نتیجه مناسبی از آن حاصل نگردیده است . باید توجه داست طراحی کمپین تبلیغاتی یک فرایند مدیریتی بوده و نیاز به تخصص و مهارت داشته و می بایست با توجه به اهداف و استراتزی تعیین شده در برنامه بازاریابی ، بصورت کاملا هدفمند و هوشمند تدوین و طراحی گردد.

ایشان خاطر نشان کرد :  با توجه به گسترش فعالیت های تبلیغاتی در فضای آنلاین ، کمپین های تبلیغاتی با در نظر گرفتن هر دو محدوده کاری آفلاین و آنلاین  رنگ و بوی خاصی گرفته و به شدت نیازمند بررسی و شناخت درست بازار  مخاطب و رقبا و … می باشد .

مهندس جعفر زاده مدیر هلدینگ اهواز ملک افزود :  کارگاه تخصصی  آموزش طراحی و تدوین کمپین تبلیغاتی  علاوه بر تشریح مفاهیم مورد نیاز در بازاریابی  مانند   چرخه عمر محصول ، ارزش طول عمر مشتری و …… بصورت کاملا تعاملی  مفاهیم مهمی را مورد بررسی قرار می دهد که از آن جمله میتوان موارد ذیل را نام برد :

 مارکتینگ
تعریف تبلیغات
ارتباط تبلیغات و مارکتینگ
تشریح IMC و اهمیت آن در کسب و کار
انواع تبلیغات
الگوی ۵M در بهینه سازی تبلیغات
چگونگی تدوین کمپین تبلیغاتی
تدوین SWOT
تعیین هدف و استراتژی
شناسایی درست مخاطبین
نقش PLC کمپین تبلیغاتی
انتخاب پیام تبلیغات
بودجه بندی
انتخاب رسانه های متناسب
توسعه پیام
مانیتورینگ و ارزیابی
چگونگی ارزیابی اثربخشی تبلیغات در شروع ، اجرا و انتهای کمپین تبلیغاتی و انتخاب KPI   مناسب
بررسی نمونه های موردی

تمرین و طراحی کمپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *