اخبار داغ

برگزاری همایش استایلینگ و آداب پوشش تجاری توسط اهواز ملک

همایش استایلینگ تجاری و آداب پوشش تجاری با سخنرانی جناب آقای مهندس عباس جهرمیان توسط در اهواز به مدت ۱۴ ساعت  به همت هلدینگ اهواز ملک  برگزار گردید . در این همایش دو روزه در خصوص روانشناسی لباس و استایل ، اندام شناسی و رفع ایرادات اندامی، آداب معاشرت تجاری ، رنگ شناسی و ایجاد هارمونی […]

اشتراک گذاری
10 شهریور 1399
126 بازدید
کد مطلب : 4127

همایش استایلینگ تجاری و آداب پوشش تجاری با سخنرانی جناب آقای مهندس عباس جهرمیان توسط در اهواز به مدت ۱۴ ساعت  به همت هلدینگ اهواز ملک  برگزار گردید . در این همایش دو روزه در خصوص روانشناسی لباس و استایل ، اندام شناسی و رفع ایرادات اندامی، آداب معاشرت تجاری ، رنگ شناسی و ایجاد هارمونی در استایل و اصول پوشش تجاری و دیگر آموزش های تخصصی در این خصوص بحث و تبادل نظر شد .

مهندس جعفر جعفر زاده کارآفرین برتر کشور در حوزه املاک و مدیر هلدینگ اهواز ملک در این زمینه گفت : هلدینگ تخصصی اهواز ملک در راستای ارتقاء سطح دانش و تخصص فعالین حوزه املاک و مستغلات، به ویژه مشاورین املاک و علاقمندان در این حوزه به صورت مستمر دوره های تخصصی و کاربردی را برگزار کرده و با تشکیل دپارتمان های تخصصی در زمینه های مختلف گام های موثری را در جهت بهبود و افزایش رضایت مندی مشتریان خود برداشته است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *