اخبار داغ

اقدام تحسین برانگیز دکتر سعیدی پورسرپرست آموزش عشایر استان خوزستان؛از مدیران سابق آموزش و پرورش عشایر خوزستان تجلیل شد.

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش عشایر خوزستان، مرادعلی سعیدی پور مدیرآموزش و پرورش عشایر خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت. باحضور چلداوی معاون پژوهشی اداره […]

اشتراک گذاری
05 شهریور 1399
142 بازدید
کد مطلب : 4088

به گزارش تجهیز نیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش عشایر خوزستان، مرادعلی سعیدی پور مدیرآموزش و پرورش عشایر خوزستان ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام و گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

باحضور چلداوی معاون پژوهشی اداره کل، کریمی مشاور مدیرکل، آیین تجلیل از مدیران سابق آموزش و پرورش عشایر خوزستان در سالن کنفرانس بهمن بیگی این مدیریت برگزار گردید.

وی ضمن اظهار تشکر و امتنان از تشریف فرمایی مدیران پیشین، آنان را ستارگان فروزانی دانست که چراغ هدایت فرزندان این سرزمین بوده اند.

سعیدی پور افزود؛ بدون هیچ اغراقی، شما مدیران سابق را هدایتگران خود و نسلهایی از این مملکت می دانم.

سعیدی پور بیان داشت: شما سروران ارجمندی بودید که در برهه‌هایی از زمان سکان مدیریت، آموزش و پرورش عشایر خوزستان را به عهده داشته اید، شما تدوین کنندگان و مدون کنندگان برنامه های طاقت فرسای عشایر خوزستان بوده اید. با تلاش و کوشش شما بود که اکنون چراغ علم و دانش در دور افتاده ترین مناطق عشایری این مرز و بوم فروزان و روشن است.

وی با گرامیداشت یاد شادروان محمد بهمن بیگی بنیانگذار تعلیمات عشایری کشور، گفت؛ هریک از شما هم تلاش ها و‌تجربه های شایسته تقدیری داشته اید. ما آمادگی داریم تا از آن تجربه های ارزنده ی شما، برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش عشایر خوزستان بهره مند شویم. اگر این تجربه ها را به رشته ی تحریر درآورید بی شک همچون نوشته های بهمن بیگی شیرین و خواندنی خواهند بود.
سعیدی پور تصریح کرد: ایده تقدیر از مدیران پیشین ابتکار جناب آقای مودت بود که از این بابت از ایشان و همکاران محترمشان در اداره کل تشکر می کنم.
سعیدی پور در پایان گفت؛ ما آماده ایم با حضور این ارجمندان مجمع خردمندان آموزش و پرورش عشایر را برای بهره مندی از تجربیات مدیران پیشین آموزش و پرورش عشایرخوزستان تشکیل دهیم.

در ادامه این گردهمایی چلداوی معاون پژوهشی اداره کل گفت؛ این گردهمایی را بسیار پرمحتوا می بینم و بنده آن را مهم ترین جلسه خود می دانم، قدردان شما اساتید و مدیران سابقی هستم که مدتی از عمر گرانبهای خودشان را صرف مردم نجیب، صادق و شفاف عشایر کردند و با تمام وجود برای این قشر محروم زحمت کشیدند.
چلداوی افزود: معلم انسان ساز است معلم در سن پنجاه سالگی به بلوغ علم، آموزش و مدیریت می رسد و ما باید از پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی استفاده کنیم و مشاوره بگیریم.

در این جلسه، روسای سابق،(محمد علی صفاران، منوچهر صالحی، سیروس خدادادی، محمود توژی، صادق یزدی و حمید قنبری) به بیان خاطرات، نظریات و دیدگاههای خود پیرامون مسائل آموزش و پرورش پرداختند .

گفتنی است این گردهمایی با برنامه ریزی و نظارت احمدی معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش عشایر خوزستان صورت پذیرفت، از طرف سرپرست، پرسنل اداری و مدیران سابق از زحمات و تلاش ایشان تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *