اخبار داغ

شبیه سازی پرواز ۶ ساعته با نرم افزار مایکروسافت

مایکروسافت قصد دارد نرم افزار شبیه ساز پرواز خود را به روز کند تا علاقمندان بتوانند از آن برای اجرای نزدیک به واقعیت پروازهای تجاری ۶ ساعته استفاده کنند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر و انگجت، نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز پرواز مایکروسافت پاییز امسال عرضه می‌شود و با […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1399
92 بازدید
کد مطلب : 4077

مایکروسافت قصد دارد نرم افزار شبیه ساز پرواز خود را به روز کند تا علاقمندان بتوانند از آن برای اجرای نزدیک به واقعیت پروازهای تجاری ۶ ساعته استفاده کنند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر و انگجت، نسخه جدید نرم افزار شبیه ساز پرواز مایکروسافت پاییز امسال عرضه می‌شود و با ویندوز و رایانه‌های مک سازگاری دارد.

نسخه جدید این نرم افزار دارای حالتی تازه موسوم به حالت پرواز یا Airplane Mode است که با فعال کردن آن یک پرواز شش ساعته واقعی از نیویورک به ریکیاویک شبیه سازی می‌شود.

کاربر در این حالت باید با همه چالش‌ها و مسائلی که خلبان یک پرواز شش ساعته خطوط هواپیمایی مختلف با آنها دست و پنجه نرم می‌کند، روبرو شود. از جمله این مسائل می‌توان به وجود برخی مسافران گستاخ، نوزادان پرسروصدا، نقص خدمات وای فای، چاه‌های هوایی، شرایط آب و هوایی متغیر و غیره اشاره کرد.

همچنین کاربر می‌تواند برای افزایش هیجان در حین پرواز برخی رویدادها را به طور تصادفی اضافه کند و توان خود برای تصمیم گیری را بیازماید. مایکروسافت برای اقلام و ویدئوهای آموزشی را نیز برای کاربران در نظر گرفته است. از این طریق می‌توان با کارکرد دکمه‌ها و فرامین مختلف در کابین خلبان آشنا شد. در این نسخه به روز شده امکان شبیه سازی یک پرواز دو ساعت و نیمه از نیویورک به هالیفکس کانادا هم وجود دارد.

منبع: مهر نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *