اخبار داغ

روحانی به ترامپ: عذرخواهی کن

رئیس جمهور خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر توافق از نظر آمریکایی‌ها بازگشت به برجام است، آنها هر زمان که بخواهند می‌توانند با یک عذرخواهی در جمع کشورهای مذاکره کننده قرار بگیرند. به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز (سه‌شنبه) در بخشی از […]

اشتراک گذاری
04 شهریور 1399
98 بازدید
کد مطلب : 4071

رئیس جمهور خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: اگر توافق از نظر آمریکایی‌ها بازگشت به برجام است، آنها هر زمان که بخواهند می‌توانند با یک عذرخواهی در جمع کشورهای مذاکره کننده قرار بگیرند.

به گزارش تجهیز نیوز و به نقل از خبرآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز (سه‌شنبه) در بخشی از نشست خود به مناسبت هفته دولت و با حضور برخی از مدیران رسانه‌ای در واکنش به ادعای اخیر ترامپ برای توافق با جمهوری اسلامی ایران گفت: ترامپ حرف‌های زیادی را مطرح می‌کند، برای مثال می‌گوید، اگر در انتخابات آینده موفق شوم، در ماه نخست با ایران به توافق خواهم رسید.

وی ادامه داد: اخیرا ترامپ ادعا کرده در هفته نخست پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، با ایران به توافق خواهد رسید.

رئیس تأکید کرد: اگر توافق از نظر آمریکایی‌ها بازگشت به برجام است، همین امروز نیز آنها می‌توانند به برجام بازگردند. آنها می‌توانند با یک عذرخواهی دوباره در جمع ۱+۵ قرار بگیرند.

روحانی تصریح کرد: اگر نیت آمریکایی‌ها ادامه فشار بر جمهوری اسلامی و تحمیل مقاصد خود به ملت ایران است، این امر به هیچ عنوان محقق نخواهد شد.

منبع: خبر آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *