اخبار داغ

تور مجازی املاک، خدمات جامع اهواز ملک برای هم وطنان اهوازی

این روز ها در کنار دولت و مسئولین، مردم نیز در تلاشند تا در هر زمینه ای با راهکار‌های عملی از شیوع ویروس کشنده کرونا پیشگیری کنند. یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده، ابتکار جالب اهواز ملک در زمینه حل مشکلات این روز های حوزه مسکن است که  در ادامه ارائه شده […]

اشتراک گذاری
02 شهریور 1399
62 بازدید
کد مطلب : 4031

این روز ها در کنار دولت و مسئولین، مردم نیز در تلاشند تا در هر زمینه ای با راهکار‌های عملی از شیوع ویروس کشنده کرونا پیشگیری کنند. یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده، ابتکار جالب اهواز ملک در زمینه حل مشکلات این روز های حوزه مسکن است که  در ادامه ارائه شده است.
جعفر جعفرزاده کارشناس حوزه مسکن و مدیر مجموعه اهواز ملک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تجهیز نیوز در خصوص روزهای اخیر و شیوع ویروس کرونا و کمپین “در خانه بمانیم” از راه اندازی سایت اهواز ملک خبر داد و گفت : همشهریان اهوازی بدون نیاز به خروج از منزل می توانند ملک مورد نظر خود را بفروشند ، اجاره بدهند و خریداران مسکن نیز به راحتی املاک مختلف را در سایت این مجموعه بازدید و انتخاب نمایند .
مهندس جعفر زاده در خصوص مزایای این طرح افزود : صرفه جویی در وقت ، دسترسی ۲۴ ساعته به ملک ، امکان سرویس به مشتریانی بیشتر ،امکان بازدید از هر نقطه کشور ،امکان نظر خواهی ساده از دوستان و آشنایان از جمله ویژگی های این طرح است و  مزیت رقابتی سایت اهواز ملک که در جنوب کشور بی نظیر است تور مجازی ۳۶۰ درجه مسکن آن است  .
این تکنولوژی این امکان را فراهم آورده که بر خلاف دیگر مشاورین املاک که اغلب در فضای بنگاه خود اقدام به قرار دهی تلویزیون برای نمایش عکس هایی از ملک ها به مشتریان میکنند و گاهی نیز فیلم هایی از محیط ملک گرفته و تنظیم می کنند تا به مشتریان نشان دهند ، شخص بتواند بدون آنکه وقت خود را تلف کند، ملک مورد نظر خود را در وب سایت به صورت تور مجازى با همه ى جزییات آن، ببیند و از میان آنها گزینه هاى مناسب را براى بازدید انتخاب کند که به این ترتیب در وقت خود و مشاور املاک، صرفه جویى کرده و با این تور مجازی می تواند در خانه ،ویلا و آپارتمان مورد علاقه خود قدم بزند و در کمترین زمان بهترین ملک را انتخاب نماید .
با تکنولوژی تور مجازی ۳۶۰ درجه اهواز ملک بازدید کنندگان می توانند از طریق اینترنت و به صورت کاملا رایگان  ملک شما را مشاهده نموده و بصورت مجازی در آن به گردش بپردازند .این سیستم به کمک عکاسی ۳۶۰ درجه با دوربین های دیجیتالی ویژه ، نمای کاملی از ملک شمارا بصورت کاملا واقعی به بازدید کنندگان نشان میدهد. با توجه به بیماری جدید کرونا تکنولوژی جدید اهواز ملک این امکان را فراهم نموده که بازدید املاک و مسکن تا ۹۰ درصد کاهش یابد . جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید با مراجعه به آدرس این سایت به نشانی http://ahvazmelk.com مراجعه  نمایند .

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *