اخبار داغ

راهکارهایی برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار

اگر در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار خاص هستید و می‌خواهید در این راه موفق شوید، قبل از هر چیزی باید با تکنیک‌های جذب مشتری آشنا شوید. در این مقاله راهکارهای موثری برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار به شما معرفی خواهیم کرد. آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب […]

اشتراک گذاری
01 شهریور 1399
108 بازدید
کد مطلب : 3976

اگر در فکر راه‌اندازی یک کسب و کار خاص هستید و می‌خواهید در این راه موفق شوید، قبل از هر چیزی باید با تکنیک‌های جذب مشتری آشنا شوید. در این مقاله راهکارهای موثری برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار به شما معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با روش‌های افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار از ملزومات موفقیت برای تمام کسانی است که صاحب یک بیزینس خاص در بازار کار امروز می‌باشند. به یاد داشته باشید که فروشندگی یک علم است و به سرعت با ظهور تکنیک‌های جدید به‌روز می‌شود. مهم نیست که شما صاحب چه کسب و کاری باشید. به هر حال آن‌چه که در گذشته برای فروش و جذب مشتری جواب می‌داد، امروز پاسخ‌گوی نیاز شما نخواهد بود. اکنون زمان فروش است و شما فرصتی برای اشتباه کردن ندارید. زیرا در یک چشم به هم زدن رقبای جدید وارد میدان می‌شوند و با ارائه‌ی محصولات و خدمات مشابه به سرعت بازار را فرا می‌گیرند. خلاصه که این بازار پرهیاهو فوق‌العاده بی‌رحم است و در آن برادر به برادر رحم نمی‌کند. بنابراین شما مجبور هستید تا برای حفظ موقعیت خود در بازار و کاهش آزمون و خطا همواره به دنبال یادگیری باشید.

مهم نیست که محصولات و خدمات شما چقدر عالی و باکیفیت باشند. تا زمانی که مشتریان شما را نشناسند و مایل به خرید از شما نشوند، محال است بتوانید پولی به دست آورید. مدیران هوشمند از روش‌های بهینه‌ای برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار استفاده می‌کنند که بقای آن‌ها در بازار را تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال آن‌ها در وهله‌ی اول تعیین می‌کنند که باید چه چیزی را به چه کسانی و با چه هدفی بفروشند. سپس اهداف فروششان را به بخش‌های کوچکتر تقسیم می‌کنند. این کار به متمرکز شدن ذهن آن‌ها و هدفمندسازی فعالیت‌هایشان کمک خواهد کرد. آن‌ها همواره در تلاش هستند تا نیازهای مشتریان را به آن‌ها بفروشند. زمانی‌که مشتریان بدانند خدمات و محصولات ارائه شده از سوی یک برند خاص به مرتفع ساختن نیازهای آن‌ها کمک می‌کند، کار فروش به مراتب راحت‌تر خواهد شد. البته راهکارهای افزایش فروش تنها به این موارد ختم نمی‌شود.

افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار با تبلیغات هدفمند:

چه در فروش فیزیکی و چه در فروش آنلاین، مشتریان از روی تبلیغات تصمیم می‌گیرند که خرید را انجام دهند یا خیر. در واقع، تبلیغات صحیح و اصولی از جمله مهارت‌های بسیار مهم در فروش می‌باشد که باید توجه ویژه‌ای به آن شود. یک تبلیغ هدفمند، به خصوص اگر چندین بار دیده شود، برند شما را به خوبی در ذهن مشتریان بالقوه ثبت خواهد کرد. یادتان باشد که یک تبلیغ استاندارد درباره‌ی این‌که شما چقدر خوب هستید صحبت نمی‌کند، بلکه تنها بر روی ارزش افزوده‌هایی که قرار است به زندگی مشتریان اضافه کنید، متمرکز خواهد شد. در هر حال حاضر روش‌های تبلیغاتی بسیاری برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار وجود دارد که می‌توانید یکی از آن‌ها را متناسب با بودجه و نیاز خودتان استفاده نمایید.

در حال حاضر، تبلیغات در موبایل مخصوصا تبلیغات در اینستاگرام یک فرصت فوق‌العاده برای جذب مشتریان بالقوه به حساب می‌آید. حضور بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام، آن را به یکی از پرمخاطب‌ترین شبکه‌‌های اجتماعی برای بازاریابی تبدیل کرده است. شما هر کالا و یا خدماتی هم که داشته باشید، مشتریان در اینستاگرام برای شما وجود خواهند داشت. نکته‌ی مهمی که وجود دارد این است که در حال حاضر روش‌های زیادی برای انجام تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. اما مهم‌تر این است که بدانید کدام یک از این روش‌ها به کار شما می‌آید و با بودجه‌ی شما سازگاری دارد. بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای انجام تبلیغات اینستاگرامی در راستای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار از افراد متخصص و کاردان در این زمینه کمک بگیرید.

تبلیغات در اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی با موبودید:

 موبودید به‌عنوان اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه های اجتماعی در ایران، به تمام مدیران و صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا اقدام به تبلیغ در دنیای مجازی نمایند و از این طریق بیزینس خود را توسعه دهند. کارشناسان و متخصصان موبودید تجارب قدرتمند در زمینه‌ی تبلیغات برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار دارند. آن‌ها به واسطه‌ی چنین تجارب ارزشمندی می‌توانند به عنوان رابطی مطمئن بین صاحبان کسب و کارها و دنیای چند ده میلیون نفری کاربران ایرانی در فضای مجازی باشند.

تبلیغات در اینستاگرام به روش‌های مختلفی در موبودید انجام می‌شود. با توجه به تشخیص کارشناسان و نیاز مشتریان عزیز و بودجه‌ی آن‌ها، از این روش‌های تبلیغاتی موثر استفاده خواهد شد. برای افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار می‌توانید تبلیغات خود را با خاطری آسوده به موبودید بسپارید.

تمام مواردی که در این مقاله راجع به آن‌ها صحبت شد، موجب افزایش فروش و جذب مشتری در کسب و کار خواهند شد. البته باید توجه داشته باشید که تنها جذب مشتریان برای موفقیت در کسب و کار مهم نیست. شما باید بکوشید تا رضایت مشتریان خود را جلب نمایید و آن‌ها را به خودتان وفادار نگه دارید. می‌توانید به آن‌ها تخفیف مدت‌دار دهید و یا بدون اطلاع قبلی برای آن‌ها هدیه‌ی ویژه در نظر بگیرید. یا اینکه بعد از خرید با آنها تماس بگیرید و نظرشان را راجع‌به محصولات و خدمات ارائه شده بپرسید. مطمئن باشید که با در پیش گرفتن چنین استراتژی‌هایی، مشتریان شما حفظ می‌شوند و در نهایت به یک تبلیغ‌کننده‌ی سیار برای شما تبدیل می‌شوند و شما را به دیگران معرفی خواهند کرد.

منبع: اخبار رسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *