اخبار داغ

روند تولید نفت شیل آمریکا شتاب می‌گیرد

 اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تولید نفت هفت تولیدکننده عمده نفت شیل آمریکا در ماه سپتامبر، ۲۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد. به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا (یی‌آی‌ای) در گزارش روز دوشنبه (۲۷ مردادماه) حکایت از آن دارد که تولید هفت شرکت بزرگ تولیدکننده نفت شیل در […]

اشتراک گذاری
29 مرداد 1399
145 بازدید
کد مطلب : 3869

 اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تولید نفت هفت تولیدکننده عمده نفت شیل آمریکا در ماه سپتامبر، ۲۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از نیویورک، برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا (یی‌آی‌ای) در گزارش روز دوشنبه (۲۷ مردادماه) حکایت از آن دارد که تولید هفت شرکت بزرگ تولیدکننده نفت شیل در ماه سپتامبر روزانه ۲۰ هزار بشکه کاهش می‌یابد و به حدود ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار بشکه می‌رسد.

بر اساس برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا ، پیش‌بینی می‌شود تولید نفت در حوضه پرمین تگزاس و نیومکزیکو و باکن داکوتای شمالی افزایش و در حوضه ایگل فورد شیل تگزاس کاهش یابد.

به گزارش شانا، اداره اطلاعات انرژی آمریکا روز سه‌شنبه (۲۱ مردادماه) پیش‌بینی کرده بود که تولید نفت خام ایالات متحده امسال ۹۹۰ هزار بشکه در روز کاهش می‌یابد و به ۱۱ میلیون و ۲۶۰ هزار بشکه در روز می‌رسد، این در حالی است که در برآورد پیشین این نهاد مقدار کاهش تولید ۶۰۰ هزار بشکه‌ در روز پیش‌بینی شده بود.

این اداره همچنین انتظار دارد مصرف نفت و دیگر سوخت‌های مایع ایالات متحده در سال ۲۰۲۰، روزانه ۲ میلیون بشکه کاهش یابد و به ۱۸ میلیون و ۴۶۰ هزار بشکه در روز برسد، رقم کاهش مصرف در برآورد پیشین ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار بشکه در روز بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *