اخبار داغ

۱۳ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت امضا می‌شود

۱۳ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت با ارزشی بالغ بر ۱.۵ میلیارد یورو، فردا (۲۷ مردادماه) بین ۲ شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران با پیمانکاران ایرانی امضا می‌شود. به گزارش خبرنگار شانا، این ۱۳ قرارداد مشتمل بر ۱۱ قرارداد به کارفرمایی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ۲ قرارداد به کارفرمایی شرکت […]

اشتراک گذاری
26 مرداد 1399
69 بازدید
کد مطلب : 3664

۱۳ قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت با ارزشی بالغ بر ۱.۵ میلیارد یورو، فردا (۲۷ مردادماه) بین ۲ شرکت تابعه شرکت ملی نفت ایران با پیمانکاران ایرانی امضا می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، این ۱۳ قرارداد مشتمل بر ۱۱ قرارداد به کارفرمایی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و ۲ قرارداد به کارفرمایی شرکت نفت فلات قاره ایران است و همه پیمانکاران طرف قرارداد مطابق روال جاری بسته‌های قراردادی طرح نگهداشت و افزایش توان تولید نفت، شرکت‌های ایرانی هستند.

این بسته‌های قراردادی در پنج استان خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان تعریف شده است. بسته‌های قراردادی‌ شرکت نفت فلات قاره ایران شامل میدان‌های فروزان و رسالت است و بسته‌های قراردادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب نیز شامل رامین، منصورآباد، مارون ۲ و ۵، زیلایی، اهواز ۱ و ۴، مارون ۱ و ۴، سیاهمکان، مارون ۳، مارون ۶، چیلینگر و گرنگان و بالارود است.

مطابق اعلام شرکت ملی نفت ایران، فردا قرار است از سامانه مدیریت پروژه این شرکت نیز رونمایی شود.

بر اساس این گزارش، پیش از این در مهرماه سال ۹۷، نخستین قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت برای پروژه سیری (میدان‌های سیوند و اسفند) شرکت نفت فلات قاره ایران امضا شد و چندی بعد در بهمن‌ماه همان سال، ۹ قرارداد دیگر این طرح مشتمل بر ۶ بسته کاری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب (پروژه‌های کبود، گچساران خامی، لالی آسماری، نرگسی، منصوری آسماری و رامشیر) و سه بسته کاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (پروژه‌های دانان، سعادت‌آباد و نفت‌شهر) امضا شده بود. به این ترتیب، با امضای ۱۳ قرارداد جدید طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت شرکت ملی نفت ایران، تکلیف ۲۳ بسته کاری از مجموع ۳۳ بسته کاری این طرح مشخص می‌شود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *