اخبار داغ

برترین هیات ورزشی استان / هیات بیماران خاص

هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی در سال ۹۸ توسط فدراسیون، عنوان برتر را به دست آورد. جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تجهیز نیوز، اظهارکرد: جا دارد، کسب این رتبه را به جامعه ورزش و بیماران خاص استان تبریک […]

اشتراک گذاری
25 مرداد 1399
132 بازدید
کد مطلب : 3610

هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ارزیابی عملکرد هیات‌های استانی در سال ۹۸ توسط فدراسیون، عنوان برتر را به دست آورد.

جمال فتاحی، دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تجهیز نیوز، اظهارکرد: جا دارد، کسب این رتبه را به جامعه ورزش و بیماران خاص استان تبریک بگویم. این عنوان، نتیجه زحمات کادر هیات به خصوص حمایت‌های همیشگی کیامرث حاجی‌زاده، رئیس هیات است.

وی بیان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد استانی و انتخابی مسابقات کشور، اعزام تمام شش گروه بیماران خاص به مسابقات کشوری و کسب مدال در همه گروها برای اولین بار در تاریخ تاسیس هیات، اعزام ورزشکار ارزنده استان برای اولین بار به مسابقات جهانی پیوند اعضا در کشور انگلستان و کسب ۵ مدال جهانی، برنامه‌ریزی منظم برای هیات و همچنین حضور نیروی انسانی قوی در دفتر هیات و داشتن ۱۹ رئیس هیات شهرستانی دلسوز، باعث کسب این عنوان ارزشمند شد.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان همچنین ضمن‌ اعلام آمادگی این هیات برای برگزاری تمام مسابقات پیش‌بینی شده در سال ۹۹، عنوان کرد: برگزاری سه دوره المپیاد استانی و میزبانی اردوی تیم‌ملی پیوند اعضا در تمام رشته‌ها و اعزام‌های کشوری بعد از نابودی ویروس کرونا، مدنظر هیات است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *