اخبار داغ

مقدماتی به تعویق افتاد

ورزش سه:فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی مشترک، چهار بازی باقیمانده مرحله اول گروهی مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا را تا تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته‌اند. یش از این قرار بود چهار بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی قطر در تاریخ ۱۷ مهر، ۲۲ مهر، ۲۲ آبان […]

اشتراک گذاری
22 مرداد 1399
105 بازدید
کد مطلب : 3427

ورزش سه:فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در تصمیمی مشترک، چهار بازی باقیمانده مرحله اول گروهی مقدماتی جام‌ جهانی ۲۰۲۲ در منطقه آسیا را تا تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخته‌اند.

یش از این قرار بود چهار بازی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی قطر در تاریخ ۱۷ مهر، ۲۲ مهر، ۲۲ آبان و ۲۷ آبان برگزار شود و پیش از آن هم بازی های تدارکاتی به انجام برسند اما حالا با این تصمیم جدید، مشخص نیست که برنامه به چه شکلی باشد.

همچنین از طرف تعویق بازی ها وضعیت فصل جدید لیگ ایران و بازی پایانی جام حذفی را هم به حالت مبهم درمی‌آورد. اما باتوجه به این که اعلام شده مقدماتی جام جهانی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود یعنی سازمان لیگ می‌تواند برای سه ماه پاییز بازی ها را برنامه ریزی کند.

این در شرایطی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا تلاش می‌کرد تا بازی ها به صورت متمرکز برگزار شوند اما اعتراض هایی به این تصمیم وجود داشت و سازماندهی مسابقات به درستی انجام نشده بود.

تیم ملی ایران چهار بازی با عراق، بحرین، کامبوج و هنگ کنگ داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *