اخبار داغ

دولت نفت را به پالایشگاه‌های داخلی بفروشد/ انتشار اوراق برای فروش نفت موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با فروش نفت به پالایشگاه‌های داخلی به راحتی می‌تواند تحریم نفتی دشمن را خنثی کند.   حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دولت با طرح فروش نفت و به این بهانه به دنبال انتشار اوراق است که انتشار اوراق به شدت […]

اشتراک گذاری
22 مرداد 1399
98 بازدید
کد مطلب : 3482

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با فروش نفت به پالایشگاه‌های داخلی به راحتی می‌تواند تحریم نفتی دشمن را خنثی کند.

 

دولت نفت را به پالایشگاه‌های داخلی بفروشد/ انتشار اوراق برای فروش نفت موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: دولت با طرح فروش نفت و به این بهانه به دنبال انتشار اوراق است که انتشار اوراق به شدت تورم‌زا بوده و موجب انتقال بدهی عظیم به دولت بعدی می‌شود.

وی تصریح کرد: مجلس به شدت نگران است، بند چهار این پیش‌نویس نشان می‌دهد دولت به دنبال این است که اوراق منتشر کند که بدهی و سود آن را باید دولت بعدی پردازد که این مسئله ۵۰ تا ۷۰ هزار میلیاردتومان به بدهی‌ ۳۰۰ هزار میلیارد تومان دولت می‌افزاید و دولت آینده را از هم اکنون بدهکار می‌کند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت همه اموال را فروخته و کوهی هم باقی نمانده، دولت نباید تنها به فکر فروش باشد، به راستی چه چیزی را می‌خواهد تحویل دولت آینده دهد؟

سلیمی افزود: راهکار دولت می‌تواند فروش نفت به پالایشگاه‌های داخلی باشد، در حال حاضر ۱۳۰ پالایشگاه در کشور وجود دارد که اگر دولت ۲۰ هزار بشکه نفت به این پالایشگاه‌ها بفروشد، تحریم‌های نفتی را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/فارس

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *