اخبار داغ

مشکلات طرح اینترنت رایگان خبرنگاران سال ۹۹

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرنگاران برای دریافت اینترنت هدیه رئیس‌جمهوری باید به سامانه  https://www.rightel.ir/reporterday99  مراجعه کنند. اما این در حالی است که هدیه اختصاص یافته به خبرنگاران تنها متعلق به اپراتور سیم کارت های رایتل است و خبری از شرکت های دیگر همچون سیم […]

اشتراک گذاری
19 مرداد 1399
114 بازدید
کد مطلب : 3285

به گزارش پایگاه خبری تجهیز نیوز و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرنگاران برای دریافت اینترنت هدیه رئیس‌جمهوری باید به سامانه  https://www.rightel.ir/reporterday99  مراجعه کنند. اما این در حالی است که هدیه اختصاص یافته به خبرنگاران تنها متعلق به اپراتور سیم کارت های رایتل است و خبری از شرکت های دیگر همچون سیم کارت های ایرانسل و همراه اول نیست! و لذا خبرنگاران باید جهت اخذ اینترنت به اجبار سیم کارت رایتل تهیه کنند .

این گزارش حاکی است؛ با توجه به ثبت نام هدیه روز خبرنگار سال گذشته وزارت ارتباطات، امسال نیز هدیه ۱۲۰ گیگابایت اینترنت یکساله را در نظر گرفته است ولی تا کنون برای ثبت نام خبرنگاران جدید سامانه ثبت نام ارائه نشده است . لذا با توجه به اینکه بسیاری از خبرنگاران در سال گذشته موفق به ثبت نام نشده اند امسال نیز با این شرایط از این طرح استفاده ای نخواهند کرد . حال باید منتظر بود که آیا وزارت ارتباط در این خصوص اقدامی خواهد کرد یا خیر .

انتهای پیام/

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *