اخبار داغ

مدیرکل آموزش پرورش عشایر استان خوزستان روز خبرنگاررا تبریک گفت

…و قلم را حرمتی است که قسم خورده ی خدای باشد. مرادعلی سعیدی پور مدیرکل  آموزش پرورش عشایر استان خوزستان ؛  آخرین خبری که شهید محمود صارمی بر روی تلکس خبرگزاری ها فرستاد ، در گوش همه ی آزادگان و باورمندان به آزادی انسان و آزادی قلم انعکاس و بازخوردی به معصومیت کلامش دارد که […]

اشتراک گذاری
17 مرداد 1399
166 بازدید
کد مطلب : 3275

…و قلم را حرمتی است که قسم خورده ی خدای باشد.

مرادعلی سعیدی پور مدیرکل  آموزش پرورش عشایر استان خوزستان ؛  آخرین خبری که شهید محمود صارمی بر روی تلکس خبرگزاری ها فرستاد ، در گوش همه ی آزادگان و باورمندان به آزادی انسان و آزادی قلم انعکاس و بازخوردی به معصومیت کلامش دارد که می گفت: ” من محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران هستم. گروه طالبان چند ساعت پیش وارد مزار شریف شدند. خبر فوری فوری، مزار شریف به دست طالبان سقوط کرد… ”

آن روز نه تنها مزار شریف سقوط کرد و نه تنها محمود صارمی و دیپلماتهای کنسولگری ما در مزار شریف شهید شدند، بلکه آغاز انهدام بنیان های آزادی و شرافت و انسانیت بود.

سعیدی پور ؛ از آن  پس بود که گروه های واپسگرا با باور های منحط سلفی گرایانه در اندیشه تشکیل دولت هایی عقب مانده تر از اندیشه های رو به زوالشان گرفتند.

پس از آن بود که می بایست دنیا شاهد مرگ انسانیت به دست دیو صفتانی چون داعش و احرار الشام و جبهه النصره و… در سوریه و عراق باشد.

شور بختانه دنیا پیام سقوط شرافت در مزار شریف را نشنید که اگر می شنید، آنهمه جنایت در افغانستان را تاب نمی آورد تا مجبور باشد حوادث یازده سپتامبر دو هزار و یک را به تماشا بنشیند و اینهمه درنده خویی در کوبانی و سنجار و موصل را مبهوتانه بنگرد.

سعیدی پورافزود ؛ ضمن تسلیت شهادت شهدای واقعه ی مزار شریف ، هفده مرداد که به یاد شهید صارمی روز خبرنگار نام گذاری شده است را به همه ی قلمداران قلمزنی که حریم حرمت قلم و نوشتن را نگه داشته و نگه میدارند و برای اعتلای آزادی و روشنگری نوشته اند و می نویسند و خواهند نوشت، تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *