اخبار داغ

پروتکل‌های بهداشتی یوفا برای فینال هشت؛ لیسبون چیزی شبیه به سلول انفرادی

تهران- ایرنا- براساس پروتکل‌های بهداشتی یوفا برای لیگ قهرمانان سال جاری، بازیکنان باشگاه‌های بزرگ در ادامه این تورنمنت اجازه عوض کردن پیراهن خود را نداشته و در صورت چنین کاری به مدت ۱۲ روز در هتلی در لسیبون پرتغال حبس خواهند شد. فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان که به دلیل پاندمی کرونا متوقف شده بود، […]

اشتراک گذاری
15 مرداد 1399
88 بازدید
کد مطلب : 3147
پروتکل‌های بهداشتی یوفا برای فینال هشت؛ لیسبون چیزی شبیه به سلول انفرادی

تهران- ایرنا- براساس پروتکل‌های بهداشتی یوفا برای لیگ قهرمانان سال جاری، بازیکنان باشگاه‌های بزرگ در ادامه این تورنمنت اجازه عوض کردن پیراهن خود را نداشته و در صورت چنین کاری به مدت ۱۲ روز در هتلی در لسیبون پرتغال حبس خواهند شد.

فصل ۲۰۱۹- ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان که به دلیل پاندمی کرونا متوقف شده بود، از هفته جاری از سر گرفته شده و دیدارهای باقیمانده از مرحله یک هشتم برای تعیین تیم های صعود کننده به فینال هشت مشخص خواهند شد.

و با توجه به اینکه فینال این تورنمنت از میزبان اولیه یعنی استانبول به لیسبون منتقل شده است، یوفا چاره‌ای نداشت جز تدوین دستورالعمل ۳۱ صفحه‌ای به منظور حصول اطمینان از برگزاری امن فینال خاص این دوره از رقابت‌ها.

براساس این دستورالعمل، بازیکنان و پرسنل هر کدام از تیم ها باید پیش از سفر به پرتغال، آزمایش کرونا بدهند و علاوه بر این، روز قبل از برگزاری بازی نیز تست خواهند داد و جواب آزمایشات نیز درست ۶ ساعت قبل از شروع بازی اعلام خواهد شد.

هر بازیکن مبتلا باید ۱۴ روز خود را قرنطینه کرده و در نتیجه ادامه تورنمنت را از دست خواهد داد.

و همچنین زمانی که بازیکنان به لیسبون می‌رسند، هیچکدام از آنان یا پرسنل باشگاه بدون مجوز قبلی نمی‌توانند هتل را ترک کنند. اگر جواز صادر شود، بازیکنان و پرسنل آن تیم نباید با فردی خارج از حباب مجموعه تیمی خود ارتباط برقرار کنند.

یوفا همچنین تاکید کرده است که بازیکنان باید در اتاق‌های جداگانه بخوابند و تمامی لباس‌های مسابقه و تمرین باید توسط خود بازیکنان شسته شود نه خدمه هتل.

مقامات باشگاه همچون مالکان، مدیران اجرایی و مدیران ورزشی باید در منطقه ای جداگانه از هتل تیم اقامت کرده و نمی‌توانند وارد منطقه حفاظت شده مخصوص بازیکنان، پرسنل و داوران دیدار در ورزشگاه وارد شوند.

همچنین سنت عوض کردن پیراهن در پایان بازی هم در کار نیست.

تمامی پروتکل‌های پزشکی برای لیگ اروپا که دهم تا ۲۱ اگوست در آلمان برگزار می‌شود، اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *