اخبار داغ

مغانلو: اکنون زمان تصمیم‌گیری در مورد فصل بعد نیست

 مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: پیشنهاداتی از اروپا و تیم‌های داخلی دارم اما در حال حاضر زمان آن نرسیده که بخواهم در مورد این پیشنهادات صحبت کنم. شهریار مغانلو روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه گفته می‌شود از تیم سانتاکلارا پرتغال پیشنهاد دریافت کرده، اظهار داشت: پیشنهاداتی هم در داخل […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1399
69 بازدید
کد مطلب : 3063

 مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: پیشنهاداتی از اروپا و تیم‌های داخلی دارم اما در حال حاضر زمان آن نرسیده که بخواهم در مورد این پیشنهادات صحبت کنم.

شهریار مغانلو روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه گفته می‌شود از تیم سانتاکلارا پرتغال پیشنهاد دریافت کرده، اظهار داشت: پیشنهاداتی هم در داخل و هم در خارج از ایران دارم اما الان زمان این نیست که بخواهم در مورد این موضوع صحبت کنم و تصمیمی بگیرم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از پرسپولیس و تراکتور هم پیشنهاد دریافت کرده یا خیر، افزود: همانطور که گفتم شاید پیشنهاداتی داشته باشم اما الان تمام فکرم متمرکز به پیکان و بقای این تیم در لیگ برتر است. فعلا دوست ندارم در خصوص این مسائل صحبت کنم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: هنوز هم سه بازی مهم مرگ و زندگی پیش رو داریم. تمام تمرکزم روی موفقیت تیم در این سه مسابقه است تا بجنگیم و در لیگ بمانیم. در حال حاضر در شرایط کنونی به هیچ چیز غیر از حفظ پیکان در لیگ فکر نمی‌کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت تیم در دیدارهای باقی مانده است.

مغانلو اضافه کرد: بازیکن پیکان هستم و با این باشگاه یک فصل دیگر قرارداد دارم. این پیکان است که باید در مورد من تصمیم‌گیری کند و همه چیز در گرو تصمیمات باشگاه است.

وی در مورد دیدار هفته گذشته تیمش برابر تراکتور که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اضافه کرد: بازی خوبی بود. می‌توانستیم در این دیدار با ۳ امتیاز از تبریز بازگردیم اما کمی بدشانس بودیم. از طرفی تراکتور از تیم‌های خوب ایران است که بازیکنان خوبی دارد. در شرایط معمول تساوی نتیجه بدی به نظر نمی‌رسید اما دیگر برای ما فقط کسب پیروزی مهم است. نشان دادیم برابر تیم‌های قوی بهتر بازی می‌کنیم و امیدوارم در مسابقات آتی بازی خوبمان هم با نتیجه ایده‌آل همراه باشد و بتوانیم برنده شویم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در خصوص اینکه تیمش در ۳ هفته باقی مانده لیگ، با تیم‌های مدعی کسب سهمیه آسیایی بازی دارد، خاطرنشان کرد: دیگر برای ما نباید فرقی داشته باشد که با چه تیمی بازی داریم و جایگاه تیم حریف در جدول کجا است. ما تنها برای کسب ۳ امتیاز به زمین خواهیم رفت و راهی جز این نداریم.

وی در مورد اینکه شیخ دیاباته هم به صدر جدول گلزنان رسیده تصریح کرد: به طور حتم بقای پیکان در لیگ از آقای گلی من مهم تر است. ابتدا پیکان در لیگ بماند و سایر مسائل در اولویت بعدی قرار دارد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *