اخبار داغ

کرمانی‌مقدم: یحیی پرسپولیس را قهرمان کرد نه کالدرون

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد سرمربی جوان این تیم گفت که اعتبار چهارمین قهرمانی پیاپی باید به نام «یحیی گل‌محمدی» نوشته شود نه «گابریل کالدرون». مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص مشکلات و مسائلی که در پرونده پرسپولیس و برانکو وجود دارد، اظهار داشت: همیشه همین‌طور بوده و مدیران […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1399
70 بازدید
کد مطلب : 3045

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با دفاع از عملکرد سرمربی جوان این تیم گفت که اعتبار چهارمین قهرمانی پیاپی باید به نام «یحیی گل‌محمدی» نوشته شود نه «گابریل کالدرون».

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص مشکلات و مسائلی که در پرونده پرسپولیس و برانکو وجود دارد، اظهار داشت: همیشه همین‌طور بوده و مدیران هیچ وقت زودتر به مشکلات فکر نمی‌کنند. وقتی هم اتفاقی رخ می‌دهد تقصیر را گردن مدیر قبلی می‌اندازند. الان هم باید طلب برانکو پرداخت شود، پرسپولیس و هوادارانش سختی کشیدند و نباید ضربه بخورد.

وی ادامه داد: ما و هواداران جشن قهرمانی می‌گیریم و مدیریت هم باید موضوع برانکو را حل کند. شما وقتی مدیر پرسپولیس می‌شوید باید بتوانید این مشکلات را حل کنید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه خیلی‌ها اعتقاد دارند وزیر ورزش پرسپولیسی است و به این طریق به قهرمانی‌های پرسپولیس در این سال‌ها کمک کرده است، تاکید کرد: اول اینکه وزیر ورزش اصلاً پرسپولیسی باشد، مگر چه ایرادی دارد؟ مگر گناه کرده؟ دوماً پرسپولیس اگر قهرمان شده به خاطر لیاقت خودش بوده و وقتی همه بازیها را برده لایق قهرمانی بوده است.

کرمانی مقدم ادامه داد: بعضی حرفا خنده‌دار است. انگار وزیر ورزش آمده و برای پرسپولیس چهار پنالتی گرفته یا برای پرسپولیس گل زده! اصلا وزیر دوست دارد پرسپولیسی باشد این مسئله که این همه ناراحتی ندارد! مهم این است که هیچ دخالتی در قهرمانی‌های پرسپولیس نداشته و پرسپولیس به خاطر توانایی خودش قهرمان شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد باید روی یحیی گل محمدی برای تکرار قهرمانی فشاری باشد یا خیر؟ تاکید کرد: نباید هیچ فشاری روی گل‌محمدی باشد، دلیلی ندارد که این کار را انجام بدهیم. از زمانی که یحیی آمده پرسپولیس فوتبال بهتری بازی می‌کند و این کاملاً مشخص است.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به این مسئله که برخی اعتقاد دارند قهرمانی این فصل پرسپولیس به خاطر کالدرون است نه گل محمدی گفت: اگر از همان ابتدای فصل هم اگر یحیی به‌جای کالدرون مربی بود باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شد، سال آینده هم پرسپولیس قهرمان می‌شود. به نظرم یحیی پرسپولیس را قهرمان کرد نه کالدرون. پرسپولیس قهرمان شد چون یک مربی با دانش ایرانی داشت و البته بازیکنان خوبی هم دارد که چند سال کنار هم بازی کردند. اگر یحیی همان موقع به جای کالدرون می‌آمد امتیاز نمی‌گرفت؟ بازهم قهرمان می‌شد؟ اگر پرسپولیس قهرمان شده به خاطر این است که یحیی خوب کار کرده است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *