اخبار داغ

رامین، مرتضی و کریم؛ سه لژیونر ایرانی که تعطیلات ندارند

سه بازیکن ایرانیِ شاغل در لیگ ستارگان قطر، درگیر مسابقات این لیگ هستند و بر خلاف دیگر لژیونرها تعطیلی ندارند. در حالی که لژیونرهای ایرانی اکثرا کارشان در این فصل به اتمام رسیده و در حال استراحت هستند، مسابقات لیگ ستارگان قطر با شدت به جریان افتاده و سه هفته تا پایان لیگِ این کشور […]

اشتراک گذاری
14 مرداد 1399
52 بازدید
کد مطلب : 3067

سه بازیکن ایرانیِ شاغل در لیگ ستارگان قطر، درگیر مسابقات این لیگ هستند و بر خلاف دیگر لژیونرها تعطیلی ندارند.

در حالی که لژیونرهای ایرانی اکثرا کارشان در این فصل به اتمام رسیده و در حال استراحت هستند، مسابقات لیگ ستارگان قطر با شدت به جریان افتاده و سه هفته تا پایان لیگِ این کشور باقیمانده است. سه بازیکن ایرانی در این لیگ حضور دارند. بازیکنانی که کادر فنی تیم ملی به جز بازی‌های لیگ برتر باید کار آنها را هم زیرنظر داشته باشد. در ادامه به بررسی اوضاع این سه بازیکن می‌پردازیم.

رامین رضاییان(الشحانیه):

در اوج آمادگی قرار دارد ولی تیمش در آستانه سقوط است. رضاییان در ۲ هفته‌ای که مسابقات لیگ ستارگان بازگشایی شده توانسته سه گل از پنج گل تیمش را به ثمر برساند. در این ۲ هفته الشحانیه به چهار امتیاز رسیده ولی هنوز با ۱۴ امتیاز قعرنشین است و با تیم بالایی خود یعنی الخور یک امتیاز فاصله دارد.

رامین در این فصل ۱۱ گل زده و ۲ پاس گل داده است. اگر می‌خواهید به اوج کار او پی ببرید باید بدانید که الشحانیه در این فصل تنها ۲۲ گل زده که ۵۰ درصد آن به وسیله رامین زده شده است. آیا رامین می‌تواند تیمش را در لیگ نگه دارد یا خیر.

مرتضی پورعلی‌گنجی(العربی):

مدافع ۲۸ ساله و بابلی تیم ملی فوتبال کشورمان جزو عناصر اصلی خط دفاعی العربی است. پورعلی‌گنجی و تیمش هم‌اکنون در رده پنجم جدول‌رده‌بندی قرار دارند. العربی با تیم رده چهارم که الغرافه است ۶ امتیاز فاصله دارد و با توجه به زمان باقیمانده تا پایان فصل بعید به نظر می‌رسد که فاصله جبران‌شدنی باشد.

العربی بعد از بازگشایی مجدد مسابقات در ۲ هفته نتوانسته به بردی برسد و حتی گلی هم به ثمر نرسانده است اما مرتضی و هم‌پستی‌هایش نمایش خوبی در خط دفاعی داشتند. آنها این هفته الریان را در خانه‌اش با تساوی بدون گل متوقف کردند و مدافع اسبق السد توانست نمایش قابل توجهی داشته باشد. مرتضی در این فصل ۲ گل هم برای العربی در مسابقات مختلف به ثمر رسانده است.

کریم انصاری‌فرد(السیلیه):

دیگر تیم ۲۵ امتیازی لیگ ستارگان قطر السیلیه است. تیمی که با العربی در رقابت برای کسب رده پنجم است و رویای دوردستش رسیدن به رده چهارم و کسب سهمیه آسیایی فصل بعد خواهد بود. کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی السیلیه که فصل بعد هم در این تیم خواهد بود در این ۲ هفته که مسابقات بعد از کرونا آغاز شده یک پاس گل را داده و تیمش ۲ تساوی را به دست آورده است.

کریم در این فصل ۶ گل برای تیمش به ثمر رسانده و با توجه به عملکرد متوسط خط حمله السیلیه آمار او نسبتا قابل قبول است چرا که ۲۸درصد گل‌های این فصل آبی‌مشکی‌ها به وسیله ستاره باتجربه تیم ملی زده شده است.

حالا باید دید در سه هفته باقیمانده تا پایان رقابت‌های لیگ ستارگان قطر سه بازیکن ایرانی در سه پست مختلف چه عملکردی را خواهند داشت. دیدارهای این هفته لیگ قطر پنجشنبه و جمعه به انجام خواهد رسید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *