اخبار داغ

افزایش ناگهانی بهای ارز دیجیتال در بازارهای جهانی

جدیدترین گزارش‌های خبری نشان می‌دهد بهای جهانی ارز دیجیتال (بیت کوین) به ۱۲ هزار دلار افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری فوربز، ‌این اولین باری است که از ماه ژوئیه (خرداد- تیر) بهای بیت‌کوین به صورت ناگهانی از ۱۰ هزار دلار به سطح فعلی ۱۲ هزار دلار افزایش می‌یابد. این گزارش نشان می‌دهد بهای […]

اشتراک گذاری
13 مرداد 1399
65 بازدید
کد مطلب : 2938
افزایش ناگهانی بهای ارز دیجیتال در بازارهای جهانی

جدیدترین گزارش‌های خبری نشان می‌دهد بهای جهانی ارز دیجیتال (بیت کوین) به ۱۲ هزار دلار افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری فوربز، ‌این اولین باری است که از ماه ژوئیه (خرداد- تیر) بهای بیت‌کوین به صورت ناگهانی از ۱۰ هزار دلار به سطح فعلی ۱۲ هزار دلار افزایش می‌یابد.

این گزارش نشان می‌دهد بهای بیت‌کوین در هفت روز گذشته با افزایش ۲۰ درصدی روبه‌رو شده است.

بهای بیت‌کوین دیروز یکشنبه ناگهان به  ۱۲ هزار  و ۱۰۷ دلار و ۵۱ سنت صعود کرد ولی در مدت زمان کمتر از یک ساعت این رقم مجددا کاهش یافت و به سطح ۱۱ هزار و ۳۱۲ دلار و ۳۶ سنت رسید.

برخی از کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که بهای بیت‌کوین تا پایان ۲۰۲۰ به حدود ۲۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت.

با شیوع  بیماری مرگبار کرونا و رکود اقتصاد جهانی، به‌نظر می‌رسید تشدید نگرانی‌ها که سایر فعالیت‌های اقتصادی را به حال تعلیق درآوده بود، سبب بروز رکود در معاملات روزمره ارزهای دیجیتال شود، ولی بالعکس این نگرانی‌ها سبب شد بازار این ارزها هر روز داغ‌تر شود.

به گفته کارشناسان وجود ابهام در خصوص چشم‌انداز اقتصاد جهانی سبب شده است سرمایه‌گذاران بازار بیت کوین و طلا را به عنوان بازارهای قابل اطمینان انتخاب کنند.

جذابیت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال در نیمه نخست سال جاری میلادی تحت تاثیر شیوع کرونا، گوی سبقت را از فلزات گرانبها چون طلا، نقره و پلاتین ربوده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد در نیمه نخست سال جاری میلادی یعنی در بحبوحه کرونا بهای ارز دیجیتال با افزایش ۲۷ درصدی روبرو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *