اخبار داغ

شاگردان نکونام ؛جدال حساس فولاد برای نماندن در حسرت آسیا

به گزارش تجهیز نیوز ؛ دیدار فولاد و گل گهر، بازی دو تیم با چهره متفاوت است. شاگردان نکونام سخت به دنبال سهمیه آسیایی هستند و شاگردان جلالی نیز برای بقا تلاش می کنند. فولاد در حالی که در بازی هفته گذشته مقابل نساجی تا حدود زیادی می توانست خیال خود را برای رسیدن به […]

اشتراک گذاری
09 مرداد 1399
107 بازدید
کد مطلب : 2835

به گزارش تجهیز نیوز ؛ دیدار فولاد و گل گهر، بازی دو تیم با چهره متفاوت است. شاگردان نکونام سخت به دنبال سهمیه آسیایی هستند و شاگردان جلالی نیز برای بقا تلاش می کنند.

فولاد در حالی که در بازی هفته گذشته مقابل نساجی تا حدود زیادی می توانست خیال خود را برای رسیدن به آسیا راحت کند، در یک بازی عجیب، تنها در چند دقیقه بازی ۲ بر صفر برده را با شکست ۳ بر ۲ جا به جا کرد. شکستی که برای نکونام سنگین تمام شد زیرا هم به تیم سابق خود باخت و هم، ۲ بازیکن اصلی خود را به دلیل اخراج از دست داد.


شاگردان نکونام این هفته برابر گل گهر حتما باید بازی را ببرند زیرا شرایط بالای جدول به صورتی شده که با کوچکترین لغزش، فولادی ها ممکن است در حسرت آسیا بمانند. گل گهر هم که نمی خواهد کار خود برای بقا در لیگ را به هفته پایانی بکشاند، می خواهد در زمین خود، فولاد را شکست دهد. این بازی باتوجه به اهمیت برای دو تیم می تواند از دیدارهای دیدنی هفته بیست و هفتم لیگ باشد.

فولاد از ساعت ۲۰:۱۵ روز شنبه در دیداری خارج از خانه رو در روی گل گهر قرار خواهد گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *