اخبار داغ

پیام تبریک ثبت اختراع

پایگاه خبری تجهیز نیوز مفتخر است به اطلاع عموم برساند مهندسین حسین رحیمی آسیابرکی، میلاد فراهانی علوی، سید محمدرضا حسینی علی آباد و محمدمعین رشیدپور موفق به ثبت اختراع تحت عنوان ابزار مخصوص بیرون آوردن توپی چرخ خودرو با قابلیت کاربرد در انواع خودروها به شماره ثبت ۱۰۱۴۴۶ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور […]

اشتراک گذاری
07 مرداد 1399
149 بازدید
کد مطلب : 2801

پایگاه خبری تجهیز نیوز مفتخر است به اطلاع عموم برساند مهندسین حسین رحیمی آسیابرکی، میلاد فراهانی علوی، سید محمدرضا حسینی علی آباد و محمدمعین رشیدپور موفق به ثبت اختراع تحت عنوان ابزار مخصوص بیرون آوردن توپی چرخ خودرو با قابلیت کاربرد در انواع خودروها به شماره ثبت ۱۰۱۴۴۶ در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (مرکز مالکیت معنوی) شدند.

لذا این موفقیت چشمگیر را به مخترعین ارجمند تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را از خداوند تعالی خواستاریم.

خلاصه اختراع

ابزار مخصوص بیرون آوردن توپی چرخ خودرو با قابلیت کاربرد در انواع خودروها، در صنعت خودروسازی (تعمیرات و نگهداری) کاربرد داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. ابزار مذکور به منظور جدا نمودن توپی چرخ خودرو مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه تعمیرکاران از روش سنتی و غیراصولی و همچنین از ابزارآلات نامناسب همچون پیچ گوشتی، قلم، چکش و یا وسایل نوک تیز جهت در آوردن توپی چرخ استفاده می نمایند که موجب آسیب رساندن به توپی چرخ و سایر متعلقات آن می گردد. راه حلی که بتواند مشکلات مذکور را رفع نماید، طراحی و ساخت ابزار مخصوص در آوردن توپی چرخ خودرو با قابلیت کاربرد در انواع خودروها می باشد. این ابزار با روشی اصولی و دقیق می تواند جایگزین ابزارآلات نامناسب و غیر اصولی گردد. هدف از اختراع ابزار پیشنهادی افزایش سطح ایمنی در کار و کاهش خرابی ها می باشد؛ همچنین جهت ایجاد یک روش نوین و کاربردی که بتواند نیازهای بازار را رفع نماید، طراحی گردیده است.
شکل ذیل نمای سه بعدی از مدل هندسی اختراع را نشان می دهد.
جهت کسب آگاهی بیشتر و شناخت از چگونگی عملکرد این ابزار خواهشمندیم به آدرس زیر مراجعه نمایید.
http://ipm.ssaa.ir/Search-Invention
پس از ورود، با وارد نمودن شماره ثبت (۱۰۱۴۴۶) و کد امنیتی به سهولت می توانید به پرونده اختراع دسترسی داشته باشید.
تصاویر مالکین / مخترعین ابزار مزبور:
 
به ترتیب از راست به چپ: مهندسین حسین رحیمی آسیابرکی، میلاد فراهانی علوی، سید محمدرضا حسینی علی آباد و محمدمعین رشیدپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *