اخبار داغ

در راستای پیگیری مشکلات حوزه آموزش شهرستان دزفول

  ? *سید احمد آوایی با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد*   نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به منظور حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهرستان دزفول با حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفول، سید احمد آوایی در […]

اشتراک گذاری
23 تیر 1399
133 بازدید
کد مطلب : 2633

 

? *سید احمد آوایی با وزیر آموزش و پرورش دیدار کرد*

 

نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به منظور حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش شهرستان دزفول با حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم دزفول، سید احمد آوایی در این دیدار حل مشکلات مناطق محروم شهرستان دزفول را ضروری دانست و اظهار داشت: با توجه به وجود مناطق روستایی و حاشیه نشین در شهرستان و نبود زیر ساخت های مناسب در مناطق کم برخوردار، تحصیل و سواد آموزی دانش آموزان با مشکلات عدیده ای رو به روست که لازم است اقدامات ویژه ای جهت حل این مشکل چه از نظر سخت افزاری و چه از بعد نرم افزاری انجام گیرد.

 

آوایی با برشمردن کمبود نیروهای آموزشی و خدماتی گفت: با عنایت به اینکه جایگاه آموزش و پرورش دزفول معاونت اداره کل است شایسته است تا در آزمون استخدامی پیشه رو این وزارت خانه با توجه به ظرفیت های این شهرستان و حضور نیروهای کار جوان و متخصص سهمیه ویژه ای به شهرستان دزفول تعلق گیرد و هم اینکه در بحث تبدیل وضعیت نیروهای حق التدرسی اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

 

نماینده دزفول در ادامه تاکید کرد: ضرورت دارد وزارت آموزش و پرورش جهت افزایش فضای آموزشی شهرستان دزفول و تکمیل ده ها مدرسه نیمه کاره ای که توسط خیرین و دولت ساخته شده اقدام نماید.

 

در پایان این دیدار وزیر آموزش و پرورش ضمن تشکر از دغدغه های نماینده دزفول پیرامون بحث آموزش بیان داشت: امروزه با توجه به هجمه های شدید فرهنگی، اعتقادی و علمی، آموزش و پرورش نسل جدید انقلاب نقش بسزایی در جامعه دارد و بنابراین وظیفه همه ماست تا بهترین شرایط را جهت تحصیل فرزندان این مرز و بوم فراهم کنیم.

 

? *روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی نماینده شهرستان دزفول در مجلس شورای اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *