اخبار داغ

معرفی زنان موفق ایرانی

معرفی زنان برتر ایرانی

اشتراک گذاری
12 تیر 1399
242 بازدید
کد مطلب : 2447

زن موفق ایرانی

کشور ایران در دنیای امروزه یکی از پیشرو ترین و قدرتمندترین کشورها در زمینه های مختلف در جهان می باشد که تمام این پیشرفت ها و افتخار آفرینی ها به لطف حضور تعداد زیادی از دانشمندان و افراد نخبه ایرانی است که نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر جهان نیز شناخته شده هستند که هر یک از این افتخارات مایه مفتخر بودن ملت ایران شده است.
زنان موفق
با این وجود برخی از این افراد نخبه و باهوش در کشور ایران متولد شده اند و برخی دیگر نیز در خارج از کشور ایران به دنیا آمده اند و برای رسیدن به موفقیت و افتخار آفرینی برای ایران و ملت ایران نهایت تلاش و سعی خود را بکار گرفته اند.

۱- خانم انوشه انصاری

خانم انوشه انصاری متولد ۱۲ سپتامبر ۱۹۶۶ “۲۱ شهریور سال ۱۳۴۵ ” در مشهد است که یک مهندس و نخبه ایرانی و بنیانگذار شرکت ” Prodea Systems ” می باشد. وی در سال ۲۰۰۱ تواسنت با سود ۱۰.۸ میلیون دلاری روبرو شود که این منجر به ثبت اسم وی به عنوان یکی از تاجران و سرمایه داران خانم شود.
همچنین وی اولین خانم و چهارمین مسافر فضا که هزینه مسافرت را خودش پرداخت نمود، می باشد و این روزها نیز مدیرعامل شرکت ” Prodea Systems ” در کنار همسرش آقای امیر انصاری می باشد و بیزینس قبلی وی Telecom Technologies بود که بنیانگذار آن بود و توانست با استفاده از آن محبوب شود.
انوشه انصاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *