اخبار داغ

بخشدار مرکزی اهواز: شکستگی خط لوله مسیر روستای ام الطمیر ترمیم شد

بخشدار مرکزی شهرستان اهواز گفت: خط لوله آبرسانی مسیر روستای ام الطمیر به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان دچار شکستگی شده بود که پس از ساعت‌ها تلاش، ترمیم و مشکل قطعی آب منطقه برطرف شد. علی بلمچی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: شامگاه جمعه خط لوله آبرسانی به روستای […]

اشتراک گذاری
07 تیر 1399
100 بازدید
کد مطلب : 2025

بخشدار مرکزی شهرستان اهواز گفت: خط لوله آبرسانی مسیر روستای ام الطمیر به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان دچار شکستگی شده بود که پس از ساعت‌ها تلاش، ترمیم و مشکل قطعی آب منطقه برطرف شد.

علی بلمچی بامداد شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: شامگاه جمعه خط لوله آبرسانی به روستای ام الطمیر به دلیل سهل انگاری یکی از کشاورزان منطقه در زمان لایروبی و زهکشی زمین کشاورزی با بیل مکانیکی دچار شکستگی و قطعی آب منطقه شد.

وی اظهارداشت: از همان ابتدای حادثه، گروهی برای ترمیم این خط لوله به محل اعزام شد که کار تعمیر شبکه آبرسانی ساعت ۲۲ جمعه به پایان رسید و اکنون مشکل قطعی آب این منطقه برطرف شده است.

بخشدار مرکزی اهواز گفت: ضمن ترمیم شبکه آبرسانی، پمپ‌های انتقال آب ایستگاه‌های منطقه نیز برای آبرسانی بهتر به روستاهای اطراف، تقویت شدند.

وی همچنین از کشاورزان منطقه خواست برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی پیش از استفاده از بیل مکانیکی برای لایروبی زهکش زمین‌های خود مسیر شبکه‌های آبرسانی را شناسایی کنند.

ام‌الطمیر روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اهواز درخوزستان است که در سیل فروردین ماه سال گذشته نیز شکستگی سیل بند باعث سرازیر شدن سیلاب به روستا و وارد آمدن خسارت به منازل این منطقه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *