اخبار داغ

همیشه در طول فعالیتم حرمت‌ها را حفظ کردم/همچنان در کنار کشتی هستم

مرعشایان همیشه در طول فعالیتم حرمت‌ها را حفظ کردم/همچنان در کنار کشتی هستم رئیس مستعفی هیات کشتی استان خوزستان گفت: در طول دوران حضورم در این مسئولیت سعی کردم همواره حرمت ها را نگه دارم و کار را بدون تنش و حاشیه پیش ببرم. سید حسین مرعشیان در تشریح دلایل استعفا از ریاست هیات کشتی […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1399
122 بازدید
کد مطلب : 1957

مرعشایان همیشه در طول فعالیتم حرمت‌ها را حفظ کردم/همچنان در کنار کشتی هستم

همیشه در طول فعالیتم حرمت‌ها را حفظ کردم/همچنان در کنار کشتی هستم

رئیس مستعفی هیات کشتی استان خوزستان گفت: در طول دوران حضورم در این مسئولیت سعی کردم همواره حرمت ها را نگه دارم و کار را بدون تنش و حاشیه پیش ببرم.

سید حسین مرعشیان در تشریح دلایل استعفا از ریاست هیات کشتی استان خوزستان به گفت: پیش از هر چیز باید از جامعه ورزش، مردم و مسئولان استان و همچنین کشتی گیران و مربیان خوزستان تشکر کنم که در این چند سال به من اعتماد کردند. من در طول این دو دوره که به عنوان رئیس هیات کشتی استان در خدمت جامعه کشتی بودم همواره سعی کردم با تمام توان کار کنم و در وهله اول، حرمت ها را نگه دارم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این مدت در نهایت آرامش و بدون هیچ مشکل و حاشیه خاصی به کشتی خوزستان خدمت کردم که ماحصل آن قرار گرفتن کشتی استان در جمع سه استان برتر کشور و در کنار مازندران و تهران بود.

فرنگی کار اسبق تیم ملی ایران ادامه داد: به این مساله معتقدم که برخی اوقات جایگزینی بسیار سازنده و مطلوب است و اگر فردی می تواند وقت و انرژی بیشتری در مسئولیت های مختلف صرف کند باید وارد گود شود. به همین دلیل من هم با توجه به مشغلات فراوانی که در امور دانشگاه شهید چمران اهواز و دانشکده ورزش داشتم، بهتر دیدم از هیات کشتی خوزستان جدا شوم و فرصت خدمتگذاری را به فرد تازه نفس دیگری واگذار کنم.

مرعشیان ادامه داد: از سوی دیگر فعالیت در محیط های دانشجوی به دلیل انرژی و توقع بالای این قشر از جامعه، به زمان بیشتری نیاز دارد و من باید با تمام توان در خدمت دانشجویان و برنامه های آنها قرار می گرفتم. البته باید از ریاست داشگاه شهید چمران هم تشکر کنم که در این مدت به من اجازه دادند در کنار فعالیت و مدیریت در دانشکده ورزش، در خدمت کشتی استان هم باشم.

وی در پایان گفت: با وجود استعفا از ریاست هیات کشتی استان خوزستان، همچنان به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ کشتی در خدمت اهالی این رشته هستم و هرگاه که نیاز باشد با دل و جان به حمایت و همفکری با مسئولان کشتی خواهم پرداخت. مطمئنا به عنوان یکی از اهالی کشتی این مرز و بوم نمی توانم خودم را از این رشته پرافتخار و کهن جدا بدانم و همواره در کنار جامعه کشتی خواهم بود.

به گزارش خبرنگار ما، سید حسین مرعشیان روز دوشنبه با ارسال نامه ای به فدراسیون کشتی از ریاست هیات کشتی استان خوزستان استعفا کرد. وی در این نامه، مشغله فراوان کاری و حضور در دانشگاه چمران اهواز را علت استعفای خود عنوان کرده که فدراسیون کشتی نیز با قبول این استعفا، از زحمات وی در مدت زمان فعالیتش به عنوان رئیس هیأت کشتی استان خوزستان قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *