اخبار داغ

قطار مسافربری حادثه دیده در شوش به سمت تهران حرکت کرد

قطار مسافربری حادثه دیده در شوش به سمت تهران حرکت کرد  فرماندار شوش گفت: قطار مسافربری که حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در محدوده شهرستان شوش با یک خودروی سواری پژو برخورد کرده بود با تعویض لوکوموتیو به سمت تهران حرکت کرد. عدنان غزی شامگاه سه شنبه افزود: قطار اهواز – تهران پس از تصادف با […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1399
123 بازدید
کد مطلب : 1930

قطار مسافربری حادثه دیده در شوش به سمت تهران حرکت کرد

 قطار مسافربری حادثه دیده در شوش به سمت تهران حرکت کرد

 فرماندار شوش گفت: قطار مسافربری که حدود ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در محدوده شهرستان شوش با یک خودروی سواری پژو برخورد کرده بود با تعویض لوکوموتیو به سمت تهران حرکت کرد.

عدنان غزی شامگاه سه شنبه افزود: قطار اهواز – تهران پس از تصادف با خودروی سواری پژو با کمک مسوولان راه آهن جنوب و شهرستان شوش به ایستگاه بامدژ منتقل شد و با تغییر لوکوموتیو با اندکی تاخیر به سمت مقصد حرکت کرد.

وی با بیان اینکه مسافران این قطار هیچ آسیبی ندیدند، گفت: متاسفانه در این حادثه سه نفر از سرنشینان خودروی سواری که از اهالی شهرستان شوش بودند، جان خود را از دست دادند.

اهالی منطقه به ویژه روستای مزرعه سه از نبود حفاظ برای راه آهن گلایه دارند زیرا چندین بار در این نقطه تصادف قطار با احشام و اهالی منطقه رخ داده است.

به گزارش تجهیزنیوز: ایستگاه‌های راه آهن آهودشت، میان آب، هفت تپه و شوش در محدوده شهرستان شوش هستند که این حادثه در بین ایستگاه بامدژ شهرستان اهواز و آهودشت شوش از توابع بخش شاوور رخ داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *