اخبار داغ

مادری که هزینه مراسم سالگرد شهادت فرزندش را به نیازمندان اهدا کرد

مادری که هزینه مراسم سالگرد شهادت فرزندش را به نیازمندان اهدا کرد به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز؛ آیین سالگرد شهید هوشنگ شهپری باتوجه به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر لغو اجتماعات و برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، لغو و با هزینه برگزاری آن ۲۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد. هر سال […]

اشتراک گذاری
04 تیر 1399
103 بازدید
کد مطلب : 1972

مادری که هزینه مراسم سالگرد شهادت فرزندش را به نیازمندان اهدا کرد

به گزارش خبرنگار تجهیز نیوز؛ آیین سالگرد شهید هوشنگ شهپری باتوجه به توصیه های وزارت بهداشت مبنی بر لغو اجتماعات و برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، لغو و با هزینه برگزاری آن ۲۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توزیع شد.
هر سال در چنین روزی مراسم یادبودی برای شهید شهپری برگزار می شد اما با توجه به شرایط پیش آمده و شیوع ویروس کرونا این آیین امسال برگزار نشد و مادر این شهید بزرگوار به نیت این شهید والامقام این اقدام ارزشمند را برنامه‌ریزی واجرا کردند.


این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، مرغ، ماکارونی و سویا، رب گوجه، پنیر، خرما  و حبوبات هستند که توسط مادر شهید شهپری تهیه و بین نیازمندان توزیع شدند.
پاسدار شهید هوشنگ شهپری در تاریخ ۴ تیرماه سال ۶۷  در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گردید و پیکر مطهرش در جوار نیزارهای همیشه شاهد مجنون مفقود ماند.
خداوند روح همه شهدا بلاخص این شهید عزیز را با اولیاءش محشور فرماید. آمین یارب العالمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *