اخبار داغ

نیشکر هفت‌تپه به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

نیشکر هفت‌تپه به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟   نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده خبر داد. محمد کعب‌عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: مشکلات فرااستانی و ملی شرکت نیشکر هفت‌تپه به واگذاری […]

اشتراک گذاری
03 تیر 1399
75 بازدید
کد مطلب : 1884

نیشکر هفت‌تپه به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

نیشکر هفت‌تپه به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود؟

  نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان شرکت نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده خبر داد.

محمد کعب‌عمیر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: مشکلات فرااستانی و ملی شرکت نیشکر هفت‌تپه به واگذاری این شرکت بزرگ به بخش خصوصی در سال ۹۴ برمی‌گردد.

وی افزود: این واگذاری، بر خلاف اهداف مد نظر در اصل ۴۴ قانون اساسی شکست خورد زیرا تحقق در دیون دولت در این واگذاری به سرانجام نرسید و همچنین موضوع مهم افزایش بهره‌وری و ظرفیت تولید در شرکت محقق نشد.

کعب‌عمیر با تاکید بر پیگیری حل مشکلات کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه به عنوان اولویت، گفت: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم تاکنون با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان مربوطه، به دنبال حل مشکلات شرکت نیشکر هفت‌تپه هستیم.

وی افزود: با توجه به تخلفات صورت گرفته در نیشکر هفت‌تپه، در حال حاضر پرونده قضایی سهام‌داران این شرکت در دست بررسی است و یکی از دلایل تعویق پرداخت حقوق، مسدود بودن حساب‌های بانکی کارفرما است که خوشبختانه با تلاش و همکاری آقای رییسی رییس قوه قضاییه، مشکل پرداخت حقوق کارگران و کارکنان نیشکر هفت‌تپه تا چند روز آینده حل می‌شود.

نماینده شوش در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: برای رفع دائمی چالش‌های شرکت نیشکر هفت‌تپه با توجه به بدهی‌های این شرکت به سازمان تامین اجتماعی، امیدواریم با متقاعد کردن مسئولان این سازمان، نیشکر هفت‌تپه را به سازمان تامین اجتماعی واگذار کنیم. در صورت محقق نشدن این واگذاری، گزینه‌های دیگری مد نظر قرار خواهند گرفت.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *