اخبار داغ

خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیا را دارد

مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به امکانات و زمین های مناسب جهت ساخت پیست موتورسواری در خوزستان، گفت: این استان پتانسیل میزبانی از رقابت های موتورسواری آسیا را دارد. مهران همتیان اظهار داشت، در خصوص حضور در اهواز جهت بررسی روند احداث سه پیست موتورسواری، اظهار کرد: قرار بود زودتر از […]

اشتراک گذاری
03 تیر 1399
103 بازدید
کد مطلب : 1888

مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با اشاره به امکانات و زمین های مناسب جهت ساخت پیست موتورسواری در خوزستان، گفت: این استان پتانسیل میزبانی از رقابت های موتورسواری آسیا را دارد.

مهران همتیان اظهار داشت، در خصوص حضور در اهواز جهت بررسی روند احداث سه پیست موتورسواری، اظهار کرد: قرار بود زودتر از این جهت چگونگی احداث این پیست ها در اهواز با مسئولان ورزش خوزستان، سپاه و شهرداری منطقه یک اهواز جلسه داشته باشیم که به دلیل شیوع کرونا، این مهم بالاخره روز گذشته دوم تیرماه با پیگیری‌های هیات محقق شد.

وی با اشاره به احداث پیست موتور کراس و موتور تریل با همکاری سپاه، اداره‌کل ورزش خوزستان و هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان، گفت: برنامه‌ریزی در خصوص احداث این پیست آموزشی جهت ارتقاء سطح موتورسواری در خوزستان و کار در بخش قهرمانی و همگانی انجام شد و امیدواریم هیات استان نیز بتواند به خوبی از این پیست استفاده کند. این پیست را به گونه‌ای طراحی خواهیم کرد که جای ارتقاء جهت میزبانی مسابقات کشوری را نیز داشته باشد.

مسئول بخش موتورسواری فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بیان کرد: در استان خوزستان پتانسیل، زمین و امکانات خوبی وجود دارد و طی بازدیدی که روز گذشته داشتیم، به نظرم می‌توان پیست‌های خوبی در این جا ساخت. خوزستان موتورسواران خوبی در تیم‌ملی دارد اما متاسفانه پیست‌هایی که در این جا وجود دارند، کنار مناطق مسکونی هستند و به همین دلیل از شرایط لازم برای ورزشکاران برخوردار نیستند ولی اگر بتوانیم پیست‌های دیگری در اهواز به بهره‌برداری برسانیم، مطمئنا کمک بسیار خوبی به بهبود وضعیت موتورسواری خوزستان خواهد شد.

وی گفت: خوزستان دارای یک رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بسیار پیگیر است و باتوجه به تعامل و همکاری که بین فدراسیون و هیات استان وجود دارد، ان‌شاءالله بتوانیم چند پیست خوب و استاندارد در خوزستان افتتاح کنیم تا خوزستان بتواند میزبان مسابقات کشوری و آسیایی باشد. به نظر من با ساخت این پیست‌ها، خوزستان پتانسیل میزبانی از مسابقات موتورسواری آسیایی را دارد.

همتیان در پایان نیز با بیان این که هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان جزو هیات‌های برتر کشور است، افزود: جا دارد به نمایندگی از فدراسیون نیز از آقای جوانمردی، رییس هیات خوزستان که جزو روسای برتر کشور است، قدردانی کنم.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *