اخبار داغ

اعزام ۲۱ پرستار تخصصی از سه استان به آبادان

مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۱ پرستار از سه استان معین با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ و به منظور جلوگیری از تحلیل توان کادر پرستاری آبادان، به کادر بخش سی‌سی‌یو بیمارستان طالقانی آبادان ملحق شدند. سکینه حسینجانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۱۱ پرستار از استان بوشهر، چهار […]

اشتراک گذاری
03 تیر 1399
101 بازدید
کد مطلب : 1859

مدیر پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۲۱ پرستار از سه استان معین با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ و به منظور جلوگیری از تحلیل توان کادر پرستاری آبادان، به کادر بخش سی‌سی‌یو بیمارستان طالقانی آبادان ملحق شدند.

سکینه حسینجانی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۱۱ پرستار از استان بوشهر، چهار پرستار از شاهرود ( استان سمنان) ، و ۶ پرستار از تهران با توجه به درخواست از معاونت پرستاری وزارت بهداشت و درمان برای کمک به کادر درمان در بخش سی‌سی‌یو به آبادان اعزام شده‌اند.

وی به فعالیت ۹۷۰ پرستار و کادر دانشجویی در بیمارستان‌های زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان(شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان) اشاره کرد و گفت:برخی از کادر درمان و پرستاران در این شهرستان‌ها در چهار ماه مبارزه با بیماری کووید ۱۹  به این بیماری مبتلا شدند.

حسینجانی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای تمامی افراد جامعه برای کاهش تعداد مبتلایان به کرونا ادامه داد:در صورت رعایت نکردن مسایل بهداشتی از سوی مردم تعداد موارد ابتلا در روزهای آینده بیشتر خواهد شد.

وی افزود:کادر درمانی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان و به ویژه بیمارستان طالقانی آبادان از ابتدای فراگیری کووید ۱۹ در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند و مردم باید با توجه به نکات بهداشتی و کاهش مبتلایان تیم درمان را یاری کنند.

همچنین آبادان، امیدیه ، اندیمشک، ماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و مسجدسلیمان در وضعیت قرمز و خرمشهر در وضعیت نارنجی از نظر ابتلا به کرونا قرار دارند.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *