اخبار داغ

فراخوان اهدای کتاب به بخش خوزستان شناسی کتابخانه مرکز دانشگاهی علمی کاربردی شهرداری اهواز

دکتر اسماعیل احمدی فر رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز با اعلام این فراخوان؛ گفت: بخش خوزستان شناسی کتابخانه این دانشگاه بزودی کار خود را آغاز و می‌تواند مرجع خوبی برای محققان، دانشجویان و همه مردم باشد. رییس  مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه و به اشتراک گذاری منابع و […]

اشتراک گذاری
30 خرداد 1399
74 بازدید
کد مطلب : 1747

دکتر اسماعیل احمدی فر رییس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز با اعلام این فراخوان؛ گفت: بخش خوزستان شناسی کتابخانه این دانشگاه بزودی کار خود را آغاز و می‌تواند مرجع خوبی برای محققان، دانشجویان و همه مردم باشد.

رییس  مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز اظهار داشت: در راستای استفاده بهینه و به اشتراک گذاری منابع و کتب تخصصی؛ از عموم استادان، صاحب‌نظران و فرهیختگان حوزه خوزستان شناسی دعوت می‌کنیم کتاب‌های خود در این زمینه را به کتابخانه تخصصی این دانشگاه اهدا کنند.

علاقه مندان می توانند جهت هماهنگی و اهدای کتاب های خود همه روز در ساعات اداری به کارشناس امور پژوهشی دانشگاه واقع در میدان کارگر(فرهنگ شهر)، ابتدای بلوار کارگر شرقی، مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهواز، معاونت پژوهش مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *