اخبار داغ

جمال فتاحی ؛هیات بیماران خاص درگذشته حتی یک خودکارهم نداشت ولی الان هیات برتر کشور هستیم

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالادر رتبه برتر کشور هستیم تجهیز نیوز؛دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: این هیات در گذشته یک خودکار هم از خود نداشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته و نگاه خاص رییس هیات، جزو هیات‌های برتر کشور هستیم و فدراسیون نیز روی ما حساب می‌کند. […]

اشتراک گذاری
27 خرداد 1399
143 بازدید
کد مطلب : 1715

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالادر رتبه برتر کشور هستیم

در گذشته یک خودکار هم نداشتیم اما حالا ...

تجهیز نیوز؛دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان گفت: این هیات در گذشته یک خودکار هم از خود نداشت ولی با تلاش‌های صورت گرفته و نگاه خاص رییس هیات، جزو هیات‌های برتر کشور هستیم و فدراسیون نیز روی ما حساب می‌کند.

جمال فتاحی در گفت‌وگو با تجهیز نیوز، اظهار کرد: جلسه هدف‌گذاری هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان با حضور معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش استان برگزار شد و ما در این جلسه به دفاع از عملکرد هیات در سال ۹۸ پرداختیم که انصافا عملکرد خوبی هم بود و مورد تحسین اداره‌کل ورزش استان نیز قرار گرفتیم.

وی با اشاره به برگزاری سه المپیاد توسط این هیات در سال ۹۸ نیز گفت: این اقدام از کارهای برجسته هیات محسوب می‌شود و تنها هیاتی هستیم که هیچ مبلغ ورودی از ورزشکاران جهت حضور در مسابقات دریافت نمی‌کنیم و حتی به جای آن، با فراهم کردن بهترین شرایط از جمله محل اقامت، باعث می‌شویم که ورزشکاران‌مان با روحیه و انگیزه دو چندان پا به مسابقات بگذارند.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان عنوان کرد: هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان، افتخارات بسیاری طی سال‌های اخیر به دست آورده است و همین‌ها باعث می‌شود که تمام اعضای هیات نیز با انگیزه بسیار برای این ورزشکاران قدم بردارند. ورزشکاران ما علی‌رغم دست و پنجه نرم کردن با بیماری، توانمند و با انگیزه هستند و تلاش‌شان افتخارآفرینی برای خوزستان و کشور است.

وی با اشاره به حمایت‌های خوب رئیس هیات خوزستان، گفت: آقای حاجی‌زاده همیشه دغدغه ورزشکاران را داشته و تاکید او این است که ورزشکاران هیات باید با کمترین دغدغه و مشکلات در مسابقات شرکت کنند. با حضور او در هیات طی سال‌های اخیر، خوزستان جایگاه قابل توجهی در کشور به دست آورده است، در حالی‌که پیش از این هیات استان حتی یک خودکار هم از خود نداشت، ولی با تلاش‌ و نگاه خاص آقای حاجی‌زاده امروز شاهدیم که هیات استان در کشور حرف برای گفتن دارد و جزو هیات‌های برتر هستیم. همه از هیات خوزستان به نیکی یاد می‌کنند و فدراسیون نیز روی هیات خوزستان حساب می‌کند.

فتاحی در ادامه عنوان کرد: همچنین مورد دیگری که مورد توجه اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان قرار گرفت، این بود که تنها هیاتی بودیم که مبلغ ۲۲ میلیون تومان در قالب کارت هدیه به ۱۲۰ ورزشکار برتر هیات اهدا کردیم و این اقدام در قالب تشکیل مراسم مجازی برای تقدیر از این نفرات انجام شد. تمام این‌ها نشان می‌دهد که رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان در هر شرایطی به فکر ورزشکاران خود است.

وی درباره برنامه‌های این هیات در سال ۹۹ نیز گفت: اگر مشکل حاصل از کروناویروس برطرف شود، میزبانی مسابقات کشوری در گروه بیماری دیابت را برعهده خواهیم داشت و ۱۰۰ درصد از اردوی تیم‌ملی دو و میدانی پیوند اعضا نیز میزبانی خواهیم کرد. همچنین در شش گروه بیماری تحت پوشش، ورزشکاران را به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد. برگزاری ۲ المپیاد ورزشی استانی هم مدنظر است. در بخش آموزش نیز سه کارگاه آموزشی برای آقایان و سه کارگاه آموزشی برای بانوان در نظر گرفته‌ایم.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان بیان کرد: با توجه به این‌که ورزشکاران ‌ما به خاطر بیمار بودن، از حساس‌ترین ورزشکاران بوده و به خاطر ویروس کرونا نیز در معرض خطر هستند، کمی این موضوع دست ما را برای انجام کارها و برگزاری مسابقات بسته است، اما به محض دریافت مجوز، فعالیت‌مان را از سر خواهیم گرفت تا همچون سال ۹۸، سال موفقی را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: با بهتر شدن شرایط طی دو تا سه هفته آینده مجمع سالانه هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان برگزار خواهد شد. ما از معدود هیات‌هایی هستیم که هر سال مجمع سالانه را جهت شفاف‌سازی مالی و گزارش عملکرد برگزار می‌کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *