اخبار داغ

آتش نشانان در معرض کرونا و کرونا مثل اسب چموش همچنان می تازد

ابتلای ۶۴ آتش‌نشان اهوازی به کرونا / فوت یک آتش‌نشان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ابتلای ۶۴ آتش‌نشان به کرونا، از فوت یکی از این آتش‌نشانان در اثر این بیماری خبر داد. ابراهیم قنبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۶۴ نیروی آتش‌نشان اهواز به کرونا مبتلا شده‌اند […]

اشتراک گذاری
26 خرداد 1399
108 بازدید
کد مطلب : 1671

ابتلای ۶۴ آتش‌نشان اهوازی به کرونا / فوت یک آتش‌نشان

ابتلای ۶۴ آتش‌نشان اهوازی به کرونا / فوت یک آتش‌نشان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به ابتلای ۶۴ آتش‌نشان به کرونا، از فوت یکی از این آتش‌نشانان در اثر این بیماری خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون، ۶۴ نیروی آتش‌نشان اهواز به کرونا مبتلا شده‌اند که یک نفر از این آتش‌نشانان در اثر این بیماری جان باخته است.

وی افزود: ۱۲ نفر از این مبتلایان بهبود یافته‌اند و چهار نفر نیز بستری هستند که خوشبختانه وضعیت حادی ندارند و مابقی نیز در منزل قرنطینه هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه کمبود وسایل محافظتی در ابتلای آتش‌نشانان به کرونا تاثیرگذار بوده است، گفت: با توجه به اینکه سازمان ایمنی آتش‌نشانی جزو سازمان‌های خدماتی شبه نظامی است، نیروها در ایستگاه‌های آتش‌نشانی زندگی می‌کنند و آسایشگاه، تختخواب، آشپزخانه، برخی ماسک‌های تنفسی و تجهیزات امداد و حریق آنان مشترک است بنابراین ابتلای یک نفر، خطر ابتلای دیگر نیروها را در پی دارد.

قنبری ادامه داد: از طرف دیگر نیز هنگام وقوع آتش‌سوزی و انجام عملیات اطفای حریق، ازدحام جمعیت آن هم بدون ماسک در اطراف محل عملیات، در ابتلای آتش‌نشانان به ویروس کرونا تاثیرگذار است.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *