اخبار داغ

شعله های آتش کوه سفید ایذه مهار شد

آتش سوزی کوه سفید ایذه مهار شد رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه سفید دهدز مهار شد. فرزاد حسین‌پور بامداد یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جمعه آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه سفید آغاز شد که در همان روز با حضور نیروهای منابع طبیعی و مردم مهار […]

اشتراک گذاری
25 خرداد 1399
115 بازدید
کد مطلب : 1640

آتش سوزی کوه سفید ایذه مهار شد

 آتش سوزی کوه‌سفید دهدز خوزستان مهار شد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه گفت: آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه سفید دهدز مهار شد.

فرزاد حسین‌پور بامداد یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز جمعه آتش‌سوزی در ارتفاعات کوه سفید آغاز شد که در همان روز با حضور نیروهای منابع طبیعی و مردم مهار شد.

وی افزود: با توجه به وزش باد، این آتش‌ بار دیگر عصر شنبه در تنگه دره برای در ارتفاعات کوه سفید شعله‌ور شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ایذه با بیان اینکه بلافاصله نیروهای منابع طبیعی، دوست‌داران محیط زیست و مردم محلی به محل آتش‌سوزی‌ عزیمت کردند تصریح کرد: این آتش‌سوزی در ساعات پایانی شامگاه شنبه به صورت کامل مهار شد.

حسین‌پور ادامه داد: چند نفر از نیروهای منابع طبیعی برای احتیاط و مقابله با آتش احتمالی در منطقه حضور دارند تا هرگونه اتفاقی را سریعا به ما گزارش کنند.

وی پوشش گیاهی منطقه را جنگل‌های بلوط و پسته کوهی دانست و تاکید کرد: حجم این آتش‌سوزی به صورت کامل و دقیق مشخص نیست و با بررسی‌های کارشناسی مشخص خواهد شد.

دهدز از توابع شهرستان ایذه و در منطقه کوهستانی خوزستان واقع شده‌است که مناطق مختلف آن پوشیده از جنگل و مرتع هستند.

شهرستان ایذه با دارا بودن بیش از ۳۲۰ هزار هکتار مراتع و جنگل در قالب منابع طبیعی یکی از شهرستان‌های مهم خوزستان در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *