اخبار داغ

مبارزه با شیوع ویروس کرونا در باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان

باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در راستای صیانت و حفظ سلامت کارکنان خود و اجرای دستورالعمل های مقابله با ویروس کرونا در محیط های ورزشی، با برگزاری جلساتی با حضور مدیرعامل این باشگاه اقدام به مبارزه با شیوع ویروس کرونا نموده است. سعید آذری مدیرعامل باشگاه در گفت و گو با خبرنگار تجهیز نیوز اظهار […]

اشتراک گذاری
21 خرداد 1399
80 بازدید
کد مطلب : 1599
باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در راستای صیانت و حفظ سلامت کارکنان خود و اجرای دستورالعمل های مقابله با ویروس کرونا در محیط های ورزشی، با برگزاری جلساتی با حضور مدیرعامل این باشگاه اقدام به مبارزه با شیوع ویروس کرونا نموده است.
سعید آذری مدیرعامل باشگاه در گفت و گو با خبرنگار تجهیز نیوز اظهار داشت: جلسات مبارزه با شیوع ویروس کرونا در این باشگاه برگزار شده و بنابر مصوبات، اقدامات لازم را به انجام رسید.
وی در توضیح اقدامات انجام شده گفت: انجام تست‌ های تب سنجی و غربالگری بازیکنان و کادر ورزشی پیش از تمرینات، ضدعفونی ساختمان و محوطه باشگاه با هماهنگی و همکاری آتش نشانی شرکت، ضدعفونی اتاق‌های رختکن و دیگر قسمت‌های ورزشگاه پیش از شروع دور دوم تمرینات، ضدعفونی زمین تمرین و سطح ورزشگاه پیش از انجام مسابقات با تیم‌‌ های ورزشی میهمان از جمله مواردی است که بصورت مستمر انجام می شود.
آذری از همراهی کارکنان واحدهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست، منابع انسانی، بهسازی محیط و نت ساختمانی، خدمات، بازرسی و نظارت، بازرگانی، روابط عمومی، شرکت های پیمانکاری و سایر واحدها در مسیر مبارزه با شیوع ویروس کرونا تشکر نمود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سایر اقدامات و دستورالعمل‌های مورد نیاز به‌ تدریج تصمیم‌ گیری و اجرایی می‌شوند و با توکل بر خدا کرونا را شکست می دهیم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *