اخبار داغ

استاندار خوزستان :اعتبار لازم برای آبرسانی به ۵۰۰ روستای دیگر استان خوزستان تخصیص می یابد

به گزارش خبرنگار تجهیزنیوز اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار کرد: طرح مشکلات آب این روستا از سال ۹۶ آغاز شد و فاز اول اصل آن طی هفته آینده و پیش از زمان اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید. او با بیان اینکه […]

اشتراک گذاری
20 خرداد 1399
106 بازدید
کد مطلب : 1536

به گزارش خبرنگار تجهیزنیوز اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه بررسی مشکلات آب استان، با اشاره به مشکلات روستای غیزانیه، اظهار کرد: طرح مشکلات آب این روستا از سال ۹۶ آغاز شد و فاز اول اصل آن طی هفته آینده و پیش از زمان اعلام شده به بهره برداری خواهد رسید.

او با بیان اینکه بابهره برداری از این فاز، آب پایدار به ۳۴ روستای اصلی و مشرحات خواهد رسید، گفت: اجرای فاز دوم طرح با لوله گذاری ۶ کیومتر لوله GRP آغاز و تا یک ماه آینده به منظور پایدارتر کردن آبرسانی به این روستاها به بهره برداری می رسد.

استاندار خوزستان افزود: طی ۴۵ تا ۵۰ روز آینده تمامی روستاهای غیزانیه از آب پایدار استاندارد بهره مند می شوند.

شریعتی با اشاره به مشکلات آب روستای های شابهار رامشیر و سودان بیان کرد: آب روستای شابهار به صورت کامل به رامشیر متصل خواهد شد و خط لوله آبرسانی به روستای سودان نیز آماده است.

نماینده عالی دولت در خوزستان با اشاره به جلسه امروز با حضور نمایندگان وزارت نیرو، آب استان و معاونت عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: تنش های احتمالی آب در خوزستان مورد بررسی قرار گرفت که در این راستا مقرر شد اقدامات لازم و ضروری برای بهبود و پایدارتر کردن شرایط آبی و آبرسانی به نخیلات و کشاورزی استان انجام شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در این راستا مقرر شد تمهیدات لازم اتخاذ و اعتبارات برای خریداری تجهیزات تخصیص پیدا کند تا پایداری آب در روستاهای استان را بهتر کنیم.

شریعتی در پایان افزود: با خریداری این تجهیزات، آب به ۵۰۰ روستای دیگر استان خواهد رسید و شاهد پایداری آب در این روستاها نیز خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *