اخبار داغ

بیانیه سعید آذری ازمدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان

هواداران محترم فولادخوزستان با سلام مراقب تفرقه اندازان و سودجویان باشید طی دوروز گذشته که رای فیفا مبنی بر مسدود کردن پنجره نقل‌و انتقالات باشگاه فولاد منتشر شده است، متاسفانه گروهی عامدانه و گروهی نیز با انجام اقدامات احساسی این حرکت فیفا را به برادر عزیزم آقای رضایی و دوره مدیریت ایشان منتسب کرده‌اند. در […]

اشتراک گذاری
19 خرداد 1399
92 بازدید
کد مطلب : 1463

هواداران محترم فولادخوزستان
با سلام
مراقب تفرقه اندازان و سودجویان باشید
طی دوروز گذشته که رای فیفا مبنی بر مسدود کردن پنجره نقل‌و انتقالات باشگاه فولاد منتشر شده است، متاسفانه گروهی عامدانه و گروهی نیز با انجام اقدامات احساسی این حرکت فیفا را به برادر عزیزم آقای رضایی و دوره مدیریت ایشان منتسب کرده‌اند.

در این راستا لازم می‌دانم به عنوان خدمتگذار باشگاه و کسی‌که افتخار همکاری این مرد فرهیخته را دارم، اعلام کنم که اگر درایت دکترحبیب رضایی نبود امروز باشگاه فولاد خوزستان با تنبیهات شدیدتری از لحاظ مالی و انضباطی روبه‌رو می‌شد.

اولا موظفم از درایت و مدیریت ایشان کمال قدردانی و تشکر خود و کلیه اعضای باشگاه فولاد را اعلام نمایم و ثانیا به اطلاع همه عزیزان، هواداران و اصحاب رسانه در استان خوزستان برسانم که مراقب رفتارهای مدیریت شده گروهی که در هر برهه زمانی مترصد فرصتی برای تفرقه‌افکنی و تصاحب جایگاه‌ها در این باشگاه بزرگ ایران هستند، باشیم.

وجود دکتررضایی در ترکیب هیئت مدیره باشگاه فولاد فرصتی عالی برای توسعه سیستم مدیریتی این باشگاه می‌باشد.
هوادار مراقب باش
توطئه جدیدی را که سودجویان به دنبال آن هستند باید خنثی کرد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *