اخبار داغ

حفظ ۵ ساله تمیزی نمای ساختمان‌ها با پوشش‌های نانو

محققان کشور به پوشش‌های نانوساختاری دست یافتند که اعمال آن بر روی نمای ساختمان‌ها موجب حفظ تمیزی نما تا پنج سال می‌شود. به گزارش ایسنا، محمد محققیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به چالش تمیزکاری ساختمان‌های بلند و برج‌های بزرگ، گفت: این شرکت یک ساختار پوششی نانویی آبگریز تولید کرده است که با  پاشش آن روی […]

اشتراک گذاری
13 خرداد 1399
75 بازدید
کد مطلب : 1258

حفظ ۵ ساله تمیزی نمای ساختمان‌ها با پوشش‌های نانو

محققان کشور به پوشش‌های نانوساختاری دست یافتند که اعمال آن بر روی نمای ساختمان‌ها موجب حفظ تمیزی نما تا پنج سال می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمد محققیان، مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به چالش تمیزکاری ساختمان‌های بلند و برج‌های بزرگ، گفت: این شرکت یک ساختار پوششی نانویی آبگریز تولید کرده است که با  پاشش آن روی سطوح می‌تواند بین ۳ تا ۵ سال سطح و نمای ساختمان را از انواع آلاینده‌ها محافظت کند. این ماده در واقع علاوه بر افزایش طول عمر ساختمان جلا و تمیزی و زیبایی آن را حفظ می‌کند.

وی افزود: این محلول کاربردی به وسیله دستگاه‌های انفرادی پاشش مایع که در سمپاشی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد، بر روی سطوح قرار می‌گیرد و ۲۴ ساعت بعد به آن سطح حالت مایع می‌دهد.

محققیان با بیان اینکه این پوشش در حفظ زیبایی ساختمان‌ها موثر است، خاطر نشان کرد: از این محصول نانو پایه می‌توان در موارد متعدد دیگری  نیز بهره برد. قیمت این محصول با نمونه‌های مشابه خارجی تفاوت قابل توجهی دارد و به دلیل کیفیت خوب محصولات ایران ساخت، استفاده از نمونه‌های گرانقیمت وارداتی توجیهی ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *