اخبار داغ

نماینده ایذه و باغملک در جلسه با سرپرست وزارت صنعت خواستارکارخانه سیمان و نساجی شد

خیز بلند ایزدپناه برای توسعه ایذه و باغملک/ پیگیری راه اندازی کارخانه سیمان و نساجی توسط نماینده مردم ایذه و باغملک در دیدار نماینده مردم ایذه و باغملک با سرپرست صنعت معدن و تجارت راه اندازی کارخانه سیمان و نساجی در دو شهرستان ایذه و باغملک مطرح شد. به گزارش پایگاه خبری طلوع زاگرس، در […]

اشتراک گذاری
12 خرداد 1399
92 بازدید
کد مطلب : 1242

خیز بلند ایزدپناه برای توسعه ایذه و باغملک/ پیگیری راه اندازی کارخانه سیمان و نساجی توسط نماینده مردم ایذه و باغملک

در دیدار نماینده مردم ایذه و باغملک با سرپرست صنعت معدن و تجارت راه اندازی کارخانه سیمان و نساجی در دو شهرستان ایذه و باغملک مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع زاگرس، در این نشست که با حضور معاون امورحقوقی و مجلس وزیر برگزار شد، ضمن طرح موضوع سرمایه‌گذاری درشهرستان های ایذه و باغملک ،راه حل هایی جهت عبور از مشکلات حوزه انتخابیه شامل رونق تولید و بیکاری جوانان مطرح شد.

نماینده مردم ایذه و باغملک در این جلسه با بیان این که نرخ بیکاری در شهرستان های فوق بالای ۴۰ درصد است به دو موضوع مهم اشاره کردند.

در ادامه این نشست ابتدا موضوع کارخانه سیمان باغملک که از سال ۱۳۸۴ تاکنون بلاتکلیف است مطرح شد، سپس در مورد کارخانه نساجی ایذه را مطرح و تاکید کرد که برای راه اندازی این کارخانه ها نیازمند توجه ویژه از سوی وزیر و دستورات لازم در این خصوص می باشد.

تصمیمات دیگری در بحث سرمایه گذاری و بخش خصوصی اتخاذ شد که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *