اخبار داغ

واکنش استاندار خوزستان در مورد شایعات اخیردرمورد وی

به گزارش تجهیز نیوز استاندار خوزستان در پاسخ به سوالات و مطالب مطرح شده در فضای مجازی علیه وی در خصوص دادگاه مدیر عامل پیشین نیشکر هفت تپه، عنوان کرد: به زودی همه چیز درباره این حواشی روشن خواهد شد. غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران و در حاشیه سفر به خرمشهر اظهارداشت: […]

اشتراک گذاری
04 خرداد 1399
135 بازدید
کد مطلب : 884
به گزارش تجهیز نیوز استاندار خوزستان در پاسخ به سوالات و مطالب مطرح شده در فضای مجازی علیه وی در خصوص دادگاه مدیر عامل پیشین نیشکر هفت تپه، عنوان کرد: به زودی همه چیز درباره این حواشی روشن خواهد شد.

غلامرضا شریعتی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران و در حاشیه سفر به خرمشهر اظهارداشت: ماه هیچ وقت پشت ابر نخواهد ماند و این موضوع نیز به زودی روشن و شفاف خواهد شد.

وی با اشاره به ضرب المثل “الباطل یموت بترک ذکره، گفت: انشالله به زودی این موصوع روشن خواهد شد.

یک منبع آگاه در وزارت کشور، به ایرنا گفت که شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر برکناری «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان واقعیت ندارد.

این منبع آگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «آنچه تاکنون در فضای مجازی در این زمینه و انتصاب سرپرست برای استانداری خوزستان مطرح شده، خلاف واقع و صرفا یک شایعه است و آقای شریعتی همچنان به عنوان استاندار خوزستان فعالیت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *