اخبار داغ

آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان :تلاش می‌کنیم پاتوسی و شیمبا به موقع به تمرینات برسند

آذری: نباید در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود مدیرعامل فولادخوزستان می‌گوید در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم و در آنجا یک حس مالکیت در آن داریم و بازیکنان تصویرسازی می‌کنند. به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعیدآذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رادیو تهران در ارتباط با شرایط تیم فولاد برای آغاز مسابقات گفت: […]

اشتراک گذاری
30 اردیبهشت 1399
148 بازدید
کد مطلب : 680

آذری: نباید در حق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود
مدیرعامل فولادخوزستان می‌گوید در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم و در آنجا یک حس مالکیت در آن داریم و بازیکنان تصویرسازی می‌کنند.
به گزارش سایت باشگاه فولاد خوزستان، سعیدآذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با رادیو تهران در ارتباط با شرایط تیم فولاد برای آغاز مسابقات گفت: گفته بودم که اراده بر برگزاری لیگ برتر است. هوای خوزستان ۴۳ درجه است نمی‌توانیم در خوزستان تمرین کنیم، قصد داریم یک اردوی ۱۰، ۱۲ روزه بیرون از خوزستان برگزار می‌کنیم و این اردو به احتمال زیاد در تهران است. سه هفته برای آماده‌سازی یک زمان استاندارد است و اکنون زمان کمی برای آماده‌سازی داریم.
مدیرعامل فولاد خوزستان درمورد شرایط بازگشت بازیکنان خارجی تیم هم گفت: با پاتوسی صحبت کردیم، او با هواپیمای امارات از فرانسه به ایران می‌آید. شیمبا هم صحبت‌ کرده و منتظر هستیم ببینیم با خانواده به ایران می‌آیند یا نه. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم شیمبا و پاتوسی سر وقت به تمرینات برسند ولی احتمال می‌دهیم به تمرینات گروهی نرسند.
آذری در خصوص اقدامات باشگاه فولاد در خصوص مقابله با ویروس کرونا گفت: دستور خرید تونل ضدعفونی راداده‌ایم. ماسک‌هایی را طراحی کرده‌ایم که آرم باشگاه فولاد روی آن طراحی شده و نشاط را برای ورزشکاران می‌آوریم. الان جای نق زدن نیست، باید همکاری کنیم تا مسابقات تمام شود.
او اما در بخش دیگری از صحبت هایش به مساله میزبانی پرداخته و گفت: در حال حاضر خوزستان در شرایط قرمز قرار دارد، اگر قرار است در خوزستان بازی نشود، در تهران هم که شرایط قرمز است نباید بازی برگزار شود. در خوزستان سه تیم داریم، در تهران ۶ تیم حضور دارند. نباید درحق تیم‌های خوزستانی اجحاف شود. ما در استادیوم خودمان بازی می‌کنیم و در آنجا یک حس مالکیت در آن داریم و بازیکنان تصویر سازی می‌کنند. حق ما است که در این استادیوم بازی کنیم، ولی به شرط آنکه شرایط مهیا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *