اخبار داغ

دختر تهرانی قاتل پدرش را دستگیر کرد / قتل تلخ نگهبان پارک

عامل قتل نگهبان یکی از بوستان‌های تهران با هوشیاری دختر مقتول در کمتر از یک هفته دستگیر شد ساعت ۸ شب شنبه ۲۰ اردیبهشت، بدن نیمه جان نگهبان پارک لولاگر تهران که روی چمن‌ها افتاده بود با کمک مردم به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد. در تحقیقات اولیه این‌طور به‌نظر می‌رسید که او تعادلش را […]

اشتراک گذاری
28 اردیبهشت 1399
53 بازدید
کد مطلب : 572

عامل قتل نگهبان یکی از بوستان‌های تهران با هوشیاری دختر مقتول در کمتر از یک هفته دستگیر شد

ساعت ۸ شب شنبه ۲۰ اردیبهشت، بدن نیمه جان نگهبان پارک لولاگر تهران که روی چمن‌ها افتاده بود با کمک مردم به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شد. در تحقیقات اولیه این‌طور به‌نظر می‌رسید که او تعادلش را از دست داده و با زمین برخورد کرده است.

اما تلاش کادر درمانی برای نجات او نتیجه بخش نبود و مرد میانسال سه روز بعد تسلیم مرگ شد. در حالی که به نظر می‌رسید که نگهبان پارک لولاگر بر اثر حادثه‌ای فوت کرده است، دختر او به کلانتری رفت و ادعای جدیدی را مطرح کرد، ادعایی که یک جنایت را برملا کرد.

او گفت: بعد از اینکه این اتفاق برای پدرم رخ داد به پارک محل کار پدرم رفتم و از افرادی که معمولاً هر روز به پارک می‌آمدند سؤال کردم. چند پیرزن و پیرمرد داخل پارک اطلاعاتی دادند.

او ادامه داد: آنها گفتند پدرم روز حادثه متوجه پسر جوانی می‌شود که روی چمن‌های پارک در حال راه رفتن بوده است. او به‌ سمت پسر جوان می‌رود و به او هشدار می‌دهد که روی چمن‌ها راه نرود. اما مرد جوان با پدرم به تندی برخورد می‌کند و آنها باهم درگیر می‌شوند و مرد جوان پدرم را هل می‌دهد و سرش با جدول کنار فضای سبز برخورد می‌کند. مرد جوان هم با دیدن این صحنه پا به فرار می‌گذارد. دختر جوان ادامه داد: شاهدان ماجرا فکر نمی‌کردند که پدرم فوت کرده باشد، آنها می‌گفتند که پسر جوان به‌نام کامران مدام به پارک لولاگر می‌آید و پاتوقش آنجا بوده است. من هم شماره تماسم را به آنها دادم که در صورت مشاهده پسر جوان به من خبر بدهند. امشب به من زنگ زدند و گفتند که کامران به پارک آمده است.

به دنبال اطلاعاتی که دختر جوان در اختیار مأموران قرار داد، بلافاصله آنها راهی محل شدند.

سرهنگ حسن نورآبادی، رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب در رابطه با این خبر گفت: در تحقیق از شاهدان اظهارات دختر جوان تأیید و کامران بازداشت شد. اما کامران پس از دستگیری خود را به دیوانگی زده است. با توجه به اینکه عامل این درگیری به ظاهر تعادل روانی ندارد متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *