اخبار داغ

آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد

آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: پس از ماه رمضان رستوران‌ها و مراکز اقامتگاهی باز می‌شوند. عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شد که با […]

اشتراک گذاری
27 اردیبهشت 1399
64 بازدید
کد مطلب : 524

آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد

آغاز فعالیت دانشگاه‌ها از ۱۷ خرداد

ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: پس از ماه رمضان رستوران‌ها و مراکز اقامتگاهی باز می‌شوند.

عزیزاله شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه ۲۷ اردیبهشت به ریاست رئیس جمهور و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: مقرر شد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا برخی فعالیت‌ها در سطح کشور و یا نقاط دارای ریسک کمتر از سرگیری شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه به شیب نزولی مبتلایان به کرونا و مرگ و میر ناشی از آن نزدیک می‌شویم، ادامه داد: مصوب شد که کنکور سراسری برگزار شود و دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۷ خرداد فعالیت خود را آغاز کنند.

شهبازی گفت: با رعایت استانداردهای لازم پس از ماه مبارک رمضان رستوران‌ها و مراکز اقامتگاهی بازگشایی می‌شوند.

وی افزود: نماز عید فطر در سراسر کشور در مساجد و مراکز روباز برپا و راهپیمایی روز قدس نیز در ۲۱۸ شهرستان کشور که دارای وضعیت سفید هستند با رعایت فاصله گذاری هوشمند برگزار می‌شود.

استاندار البرز اضافه کرد: در غالب استان‌های کشور بیماری کرونا مدیریت می‌شود و مردم همراهی بسیار خوبی در این راستا دارند.

وی گفت: امید است بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از وجود بیماری کرونا خلوت شوند و با توجه به اینکه پژوهشگران و محققان برای تشخیص و درمان گام برمی‌دارند، امید است توفیقات بیشتری در این زمینه حاصل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *