اخبار داغ

کاهش تولید روزانه نفت ایران به زیر ۲ میلیون بشکه در ماه میلادی گذشته

اوپک در جدیدترین گزارش خود از کاهش ۵۳ هزار بشکه ای تولید روزانه نفت ایران در آوریل ۲۰۲۰ خبر داد. به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، تولید نفت ایران در ماه آوریل ۲۰۲۰ با ۵۳ هزار بشکه در روز کاهش نسبت به ماه […]

اشتراک گذاری
24 اردیبهشت 1399
86 بازدید
کد مطلب : 410

اوپک در جدیدترین گزارش خود از کاهش ۵۳ هزار بشکه ای تولید روزانه نفت ایران در آوریل ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اوپک در جدیدترین گزارش ماهیانه خود به نقل از منابع ثانویه اعلام کرد، تولید نفت ایران در ماه آوریل ۲۰۲۰ با ۵۳ هزار بشکه در روز کاهش نسبت به ماه قبل از آن مواجه شده و به ۱.۹۶۹ میلیون بشکه در روز رسیده است.

نخستین بار طی سال های اخیر است که بر اساس گزارش اوپک تولید ماهانه نفت ایران به کمتر از ۲ میلیون بشکه در روز می رسد. تولید نفت ایران در ماه مارس ۲.۰۲۲ میلیون بشکه در روز اعلام شده بود. متوسط تولید نفت ایران در سال ۲۰۱۹ نیز بالغ بر ۲.۳۵۶ میلیون بشکه در روز گزارش شده است.

میزان کل تولید نفت اوپک در ماه آوریل با ۱.۷۹۸ میلیون بشکه در روز افزایش به رقم ۳۰ میلیون و ۴۱۲ هزار بشکه در روز رسیده است. عربستان در این ماه تولید نفت خود را ۱.۵۵۳ میلیون بشکه در روز افزایش داده و به ۱۱.۵۵ میلیون بشکه در روز رسانده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *